Gjest Elextra Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg har lett litt, men klarer ikke å finne noen som gjør dette. Pris spiller liten rolle. Har ikke erfaring, men det finnes jo masse på nettet, f.eks. http://www.oslo-kosmetiske-lasersenter.no/Tatoveringsfjerning_artikkel_96_0.html?gclid=CJXW66uVgJMCFQU_MAodiFGCCQ 0 Siter
spiky Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg syns det er harry. Med så mange tatoverte mennesker overalt føler jeg meg spesiell som ikke har noen… 0 Siter
Spirello Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg har lett litt, men klarer ikke å finne noen som gjør dette. Pris spiller liten rolle. Jada, det går an å fjerne med laser. Det koster som sagt en del, og blir jo arr.. se her: http://www.oslo-kosmetiske-lasersenter.no/Tatoveringsfjerning_artikkel_96_0.html 0 Siter
favn Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Har alltid syntes det har vært tufsete og billig, harry. Nå har jeg snudd og digger tattoer, hehe. Vil ha en selv, men det tør jeg selvsagt ikke. Men kanskje likevel... 0 Siter
sant å si Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg syns det er fint i noen tilfeller - men da må motivet være pent, plasseringen OK og arbeidet skikkelig gjort. Til de som sier de føler seg spesielle som IKKE har ("alle" har det nå til dags) svarer jeg som sant er, at det er vel fremdeles et lite flertall som ikke er tatovert, og at hvis det var for å føle meg spesiell, ville jeg funnet meg andre virkemidler. Til de som lurer på om jeg har tenkt på hvordan det blir seende ut når jeg blir gammel, svarer jeg at jeg regner med at tatoveringen blir det minste problemet av hengejur, skilpaddehals, tiltagende skjeggvekst og glissent kjønnshår ;-) 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Stygt! særlig når damer har en på skulder eller armer. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg syns ikke noe om det og jeg har ingen selv. Gråt nesten da datter kom hjem med det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg synes alle former for tatoveringer og piercinger er latterlig, blodharry. Synes ikke det erpent på noen som helst. Hull i ørene synes jeg er fint da, med vanlig øredobber. 0 Siter
Gjest HarryJa Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Har ingen nei og kommer aldri til å få. Synes det er harry. Forhåndsdømmer ingen, men tenker likevel mitt når jeg ser noen med tattos ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.