Gå til innhold

Hva synes du om tattoeringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er harry. Med så mange tatoverte mennesker overalt føler jeg meg spesiell som ikke har noen…

Skrevet

Har alltid syntes det har vært tufsete og billig, harry.

Nå har jeg snudd og digger tattoer, hehe. Vil ha en selv, men det tør jeg selvsagt ikke. Men kanskje likevel...

Skrevet

Jeg syns det er fint i noen tilfeller - men da må motivet være pent, plasseringen OK og arbeidet skikkelig gjort.

Til de som sier de føler seg spesielle som IKKE har ("alle" har det nå til dags) svarer jeg som sant er, at det er vel fremdeles et lite flertall som ikke er tatovert, og at hvis det var for å føle meg spesiell, ville jeg funnet meg andre virkemidler.

Til de som lurer på om jeg har tenkt på hvordan det blir seende ut når jeg blir gammel, svarer jeg at jeg regner med at tatoveringen blir det minste problemet av hengejur, skilpaddehals, tiltagende skjeggvekst og glissent kjønnshår ;-)

Gjest alegre
Skrevet

Stygt! særlig når damer har en på skulder eller armer.

Mista nikket
Skrevet

Jeg syns ikke noe om det og jeg har ingen selv. Gråt nesten da datter kom hjem med det.

Skrevet

Jeg synes alle former for tatoveringer og piercinger er latterlig, blodharry. Synes ikke det erpent på noen som helst. Hull i ørene synes jeg er fint da, med vanlig øredobber.

Gjest HarryJa
Skrevet

Har ingen nei og kommer aldri til å få. Synes det er harry. Forhåndsdømmer ingen, men tenker likevel mitt når jeg ser noen med tattos ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...