Gå til innhold

bør jeg gå til legen med dette?

Anbefalte innlegg

Gjest dropper nick nå
Skrevet

I den siste tiden har jeg begynt å blø hver gang jeg har sex. Jeg har ikke sex så ofte da kjæresten bor langt unna, men hver gang vi treffes og ligger sammen begynner jeg å blø.. og da blør jeg mye. Han sier at han føler at det er som om han treffer et eller annet når han er dypt i meg. Livmorstappen? Blødningene varer ikke lenge, jeg trenger ikke bruke tampong eller noe sånt etterpå for jeg blør bare der og da. Jeg går på p-piller, og har gjort det i mange år.

Noen som vet hva dette kan komme av? Bør jeg gå en tur til legen? Kan ikke helt se for meg at hun får gjort så mye med dette, men det er utrolig kjedelig å søle til sengen hver gang vi har sex:/

Skrevet

Ja det ville jeg gjort. Det er kanskje en stund siden du hadde en underlivsundersøkelse? Blødninger utenom mens ville jeg sjekket. Bestill en time og forklar ståa når du bestiller.

Gjest dropper nick nå
Skrevet

Ja det ville jeg gjort. Det er kanskje en stund siden du hadde en underlivsundersøkelse? Blødninger utenom mens ville jeg sjekket. Bestill en time og forklar ståa når du bestiller.

Jeg hadde underlivsundersøkelse i august så det er ikke så veldig lenge siden egentlig. Det gjør meg ingenting å ta gu altså, men jeg bare tenker at hvis hun ikke får gjort noe med dette er det kanskje ikke så mye vits.

Skrevet

Jeg hadde underlivsundersøkelse i august så det er ikke så veldig lenge siden egentlig. Det gjør meg ingenting å ta gu altså, men jeg bare tenker at hvis hun ikke får gjort noe med dette er det kanskje ikke så mye vits.

Så gi faen da.

Er det problem så går du til legen med det, værre er det ikke.

Gjest dropper nick nå
Skrevet

Så gi faen da.

Det var en utrolig uhøflig måte å svare på.

Ja det er et problem, og før jeg evnt går til legen ville jeg høre om noen andre visste hva dette kunne komme av, og om det er noe legen kan gi meg/anbefale meg å gjøre.

Skrevet

Gjør det vondt mens dere har sex også da? Kunne kanskje vært greit med en gu da, så har du i allefall skjekket deg en gang for mye enn en gang for lite ;o)

Kjipt at det skal være sånn hver gang dere treffes og skal kose dere .

Gjest minnah
Skrevet

Jeg ville løpt til legen med det samme, men det er nå meg. Jeg vil heller få det undersøkt enn å ikke vite.

Gjest dropper nick nå
Skrevet

Gjør det vondt mens dere har sex også da? Kunne kanskje vært greit med en gu da, så har du i allefall skjekket deg en gang for mye enn en gang for lite ;o)

Kjipt at det skal være sånn hver gang dere treffes og skal kose dere .

Det gjør ikke vondt når vi har sex. Jeg merker ikke at jeg begynner å blø før han forteller meg det.

Ja jeg tror jeg skal ringe legen og bestille time.

Skrevet

Synes du skal gå til legen absolutt. Dersom du er i tvil kan du bare ringe legekontoret og høre hva de synes. Blødninger under samleie bør sjekkes opp uansett. Er du sikker på at det ikke er han som blør da? Det kan det også være.

Gjest dropper nick nå
Skrevet

Synes du skal gå til legen absolutt. Dersom du er i tvil kan du bare ringe legekontoret og høre hva de synes. Blødninger under samleie bør sjekkes opp uansett. Er du sikker på at det ikke er han som blør da? Det kan det også være.

Det er ingen tvil om at det er meg som blør.

Ja jeg skal ringe legen idag.

Skrevet

Så gi faen da.

Noen som ikke har dagen i dag eller???

For et dumt svar...

Skrevet

Jeg ville nok fått det sjekket opp - just in case.

Skrevet

Ikke så mye vits om legen ikke kan gjøre noe, men _om_ der er noe så er det bedre å ta det tidlig vettu :)

Gjest dropper nick nå
Skrevet

Ikke så mye vits om legen ikke kan gjøre noe, men _om_ der er noe så er det bedre å ta det tidlig vettu :)

Jeg bestilte time istad :)

Skrevet

Den er god :) Om du vil så hører jeg gjerne på tilbakemeldingen fra legen.

Gjest dropper nick nå
Skrevet

Den er god :) Om du vil så hører jeg gjerne på tilbakemeldingen fra legen.

Skal til legen på mandag. Kan si ifra hva legen sier:)

Skrevet

Heia.

Jeg har vel hatt litt av det samme problemet. Blør ikke mye, og ikke hver gang, men såpass ofte at det ikke er direkte artig.

Har opplevd det av og til før også, men gjerne når det er ei stund siden sist. Og siden jeg også er i et avstandsforhold, skjer det jo nesten hver gang vi møtes. Kommer litt an på stilling og inntrengning. Nå er han bitte litt større enn normalen, så det kan jo være derfor det skjer oftere nå, enn det gjorde med den forrige.

Men, jeg var nettopp hos legen. Halvårs kontroll etter at det ble påvist celleforandring. Spurte legen om dette da,og han sa at han kunne se at jeg var lettblødende fra livmortappen. Kunne komme av celleforandringen, men kunne også være at jeg bare er slik.

Ta deg en tur til legen, bare for å roe deg selv ned. Er det ingenting, får dere bare spøke om det og leke at han må ta jomfruhinna di hver gang... :-) At den gror igjen siden dere er såpass lenge borte fra hverandre. ;-)

Skrevet

Bedre med en gang for mye enn en gang for lite :)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg mener ikke å skremme deg, men enkelte krefttyper kan utvikles i løpet av få uker. Du har derved ingen garanti om du tok en GU for et halvt år siden eller så.

Skrevet

Tilførsel av hormoner kan føre til at livmorhalsen blir skjør og lett begynner å blø. Jeg ville allikevel latt legen se på dette for å utelukke andre årsaker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...