Gå til innhold

Russetreff Tryvann

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymra russemamma
Skrevet

Dere som er foreldre til russ i år: Bryr dere dere med hvordan de kommer seg hjem? Det går vel ikke off. fremkomstmidler da det er slutt deroppe kl. 2.30. Finnes en mellomting mellom siste bane om kvelden 30.4 og første 1.5, kl. 8.

Gjest også russemamma
Skrevet

Regner vel med at de bruker russebilene til å komme seg fram og tilbake fra Tryvann. De som ikke har bil, sitter nok på med andre vil jeg tro.

Gjest Bekymra russemamma
Skrevet

Regner vel med at de bruker russebilene til å komme seg fram og tilbake fra Tryvann. De som ikke har bil, sitter nok på med andre vil jeg tro.

Huff, ja, gjør vel kanskje det. Blir jo dyrt med taxi. Hørte et sted at Sporveien satte opp busser, men det vet jeg ikke om det er noe hold i. Blir nok en våkenatt på flere enn russen denne natta....

Skrevet

He, he, de klarer seg nok, ellers får du vel en tlf tidlig morgen ;0)

Skrevet

Vi har sagt vi er tilgjengelige for henting hvis nødvendig.

Men nå tror vi ganske sikkert at dette ordner hun helt greit selv, men da er vi der som back up..

Skrevet

Har ikke russen sjåfører for tiden? Som altså ikke er russ, men er edrue..

Gjest Bekymra russemamma
Skrevet

Har ikke russen sjåfører for tiden? Som altså ikke er russ, men er edrue..

Min russ er ikke med på russebuss eller russebil, altfor dyrt.

Ja, ja, nå har h*n da kommet seg avgårde og ser ut til at det ender godt: vi henter i 1-2tida, kan vel ikke klage da.....

Da det lir litt utpå: nærmer seg så viser det seg at flere foreldre skal hente.

Skrevet

Ja, ja, nå har h*n da kommet seg avgårde og ser ut til at det ender godt: vi henter i 1-2tida, kan vel ikke klage da.....

Jeg hadde aldri giddet å bli hentet av foreldrene mine på et russetreff :P

Skrevet

Det var tidlig å hjem fra et russe treff!!!! :0)

Gjest Bekymra russemamma
Skrevet

Det var tidlig å hjem fra et russe treff!!!! :0)

Ikke for meg:-), skjønner hva du mener, men de begynte med grilling i 18tida og etter over ei uke med heldagsprøver var dem mere eller mindre slitne så tror det holder, jeg.

Gjest Bekymra russemamma
Skrevet

Jeg hadde aldri giddet å bli hentet av foreldrene mine på et russetreff :P

Greit nok dem vil det og i dag hørte vi om flere som skulle det, er jo helt umulig å komme seg hjem derfra, siste bane ved midnatt og første i morgen kl. 8. Ikke noe særlig å reke ute deroppe i hele natt heller.

Skrevet

Ikke for meg:-), skjønner hva du mener, men de begynte med grilling i 18tida og etter over ei uke med heldagsprøver var dem mere eller mindre slitne så tror det holder, jeg.

Ja,ja, greit for deg hvertfall :0)

Skrevet

Hei, jeg har tenkt på deg. Så de skrev om russetreff i avisene også tenkte jeg på deg. Hørt noe fra henne?

Skrevet

Da jeg var russ reka vi rundt hele natta og fant alltids et sted å ligge. Natt til 17.mai sov vi ikke i det hele tatt.

Det er på tide å slippe taket litt nå. Hun ringer deg vel hvis hun får problemer med å komme hjem.

Gjest Bekymra russemamma
Skrevet

Hei, jeg har tenkt på deg. Så de skrev om russetreff i avisene også tenkte jeg på deg. Hørt noe fra henne?

Takk for koselige ord. Joda, fått to meldinger jeg,danser og har det gøy. Vi henter i 2tida og det er vissnok ok.

Gjest Bekymra russemamma
Skrevet

Da jeg var russ reka vi rundt hele natta og fant alltids et sted å ligge. Natt til 17.mai sov vi ikke i det hele tatt.

Det er på tide å slippe taket litt nå. Hun ringer deg vel hvis hun får problemer med å komme hjem.

Kanskje tøffere tider nå enn da du var russ?

Her skjer det ihvertfall mye og nå har jeg fått høre at flere foreldre henter i stedet for at ungdommen skal reke ute hele natta. Går ingen bane mellom midnatt og kl. 8.

Gjest Bekymra russemamma
Skrevet

Ja,ja, greit for deg hvertfall :0)

Blir bare en halvtimes tid før det er slutt da og vil h*n ha med seg alt så får vi vente, titte litt på dette russelivet. Begynner å bli trøtt jeg......

Skrevet

Kanskje tøffere tider nå enn da du var russ?

Her skjer det ihvertfall mye og nå har jeg fått høre at flere foreldre henter i stedet for at ungdommen skal reke ute hele natta. Går ingen bane mellom midnatt og kl. 8.

Kunne du ikke bare gjort en avtale med datteren din på forhånd da?

Skrevet

Blir bare en halvtimes tid før det er slutt da og vil h*n ha med seg alt så får vi vente, titte litt på dette russelivet. Begynner å bli trøtt jeg......

He, he, håper h*n har kost seg hvertfall!

Skrevet

Takk for koselige ord. Joda, fått to meldinger jeg,danser og har det gøy. Vi henter i 2tida og det er vissnok ok.

Så fint. Håper det er vel overstått nå da hehe, for denne gang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...