smurf78 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Har en sånn Opera badevekt til 99.- på Elkjøp. Men den er så ustabil. Hvis jeg veier meg flere ganger samtidig så kan det variere opptil 3 kilo. Så den er veldig unøyaktig. Vil ha en vekt som er stabil. Forslag? De vektene som også måler fettprosent og vannprosent, er de til å stole på? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg har en slik som viser fett og vannprosent, og også bmi. Den er IKKE stabil, går jeg på vekta 5 ganger på rad er det helt sikkert 4 forskjellige tall der. Opptil 3-5 kg. forskjell på laveste og høyeste. Og denne vekta kostet i grunn ganske mye. Vekta du får kjøpt på hjemmesida til GR har jeg også, den viser likt om du går på den flere ganger, kun forskjell på 100-200 gram. 0 Siter
Gjest ikea har vi Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Den til ikea viser ikke i gram, men den er nå stabil i kilo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.