monass Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Han som i sine naturprogrammer spiste alt mulig rart, og programmene var i tidlig NRK-alder... 0 Siter
laban Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Fjeldstad var mest ute, gjemte seg i buskene og filmet elg i brunstgroper og sånt. Hafslund var mer i studio, viste gjerne fram "markeringer" fra dyr han hadde funnet ute i skogen, og spiste mye - eh - spesielt. 0 Siter
Atene Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Fjeldstad var mest ute, gjemte seg i buskene og filmet elg i brunstgroper og sånt. Hafslund var mer i studio, viste gjerne fram "markeringer" fra dyr han hadde funnet ute i skogen, og spiste mye - eh - spesielt. Stemmer, det var Hafslund som spiste mye rart. Og var det KLM som hadde en ubetalelig parodi på ham? 0 Siter
laban Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Stemmer, det var Hafslund som spiste mye rart. Og var det KLM som hadde en ubetalelig parodi på ham? Mulig de også har hatt det, husker bl.a. en parodi som omfattet en svært stor "markering", men ikke hvem som deltok. Men i "skalleknarp"-parodien tror jeg det var Rolf Just Nilsen som var Hafslund. 0 Siter
monass Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Per Hafslund var navnet jeg var ute etter!! Tusen takk! 0 Siter
Atene Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Mulig de også har hatt det, husker bl.a. en parodi som omfattet en svært stor "markering", men ikke hvem som deltok. Men i "skalleknarp"-parodien tror jeg det var Rolf Just Nilsen som var Hafslund. Det var skalleknarpen jeg tenkte på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.