Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han som i sine naturprogrammer spiste alt mulig rart, og programmene var i tidlig NRK-alder...

Skrevet

Fjeldstad var mest ute, gjemte seg i buskene og filmet elg i brunstgroper og sånt.

Hafslund var mer i studio, viste gjerne fram "markeringer" fra dyr han hadde funnet ute i skogen, og spiste mye - eh - spesielt.

Skrevet

Fjeldstad var mest ute, gjemte seg i buskene og filmet elg i brunstgroper og sånt.

Hafslund var mer i studio, viste gjerne fram "markeringer" fra dyr han hadde funnet ute i skogen, og spiste mye - eh - spesielt.

Stemmer, det var Hafslund som spiste mye rart. Og var det KLM som hadde en ubetalelig parodi på ham?

Skrevet

Stemmer, det var Hafslund som spiste mye rart. Og var det KLM som hadde en ubetalelig parodi på ham?

Mulig de også har hatt det, husker bl.a. en parodi som omfattet en svært stor "markering", men ikke hvem som deltok.

Men i "skalleknarp"-parodien tror jeg det var Rolf Just Nilsen som var Hafslund.

Skrevet

Per Hafslund var navnet jeg var ute etter!! Tusen takk!

Skrevet

Mulig de også har hatt det, husker bl.a. en parodi som omfattet en svært stor "markering", men ikke hvem som deltok.

Men i "skalleknarp"-parodien tror jeg det var Rolf Just Nilsen som var Hafslund.

Det var skalleknarpen jeg tenkte på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...