Gå til innhold

For mye hvitløk?

Anbefalte innlegg

Gjest blir det middag?
Skrevet

Jeg skulle overraske kjæresten min med middag i dag! Snill som jeg er så lager jeg selvfølgelig noe med kylling siden det er det han liker best. Meeeen.. Så er jeg veldig glad i hvitløk, så jeg skjærte opp 4 kyllingfileter i strimler og marinerte dem med en sånn pose med kyllingmarinade. Der er det jo ikke hvitløk, så jeg presset 5 båter inn i marinaden, jeg..

Var det litt mye eller? Min kjære er også glad i hvitløk, men hvis det smaker hvitløk med kyllingmarinade i stedenfor kylling med hvitløksmarinade så er det jo litt mislykket.. Ble litt overivrig med hvitløkspressa.

Har jeg ødelagt maten?

Skrevet

Går helt fint. Mye av hvitløkssmaken kokes/stekes bort.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke 5 hvitløksbåter høres for mye ut... Normalt bruk her i huset - gubben mener jeg er for snill med hvitløken:-)

Gjest det blir middag!
Skrevet

Nei, jeg synes ikke 5 hvitløksbåter høres for mye ut... Normalt bruk her i huset - gubben mener jeg er for snill med hvitløken:-)

Bra! Da blir det middag! Hadde det vært bare til meg så kunne jeg gjerne tatt enda litt til, men må prøve å huske på at alle ikke er like overbegeistret for hvitløk som meg;)

Men da skal jeg dusje og stashe meg opp mens kyllingen bader i hvitløksmarinade! Gleder meg til i kveld!

Gjest det blir middag!
Skrevet

Går helt fint. Mye av hvitløkssmaken kokes/stekes bort.

Så fint, da blir det god middag!

Skrevet

Fem fedd er det minste jeg bruker til to personer.

AneM1365380603
Skrevet

Det høres deilig ut, jeg elsker hvitløk.

Skrevet

Nei, bare kjør på. For mye hvitløk har man først inntatt når man sitter på ramma og driter så det svir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...