Gjest vilsoveifred! Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Noen som vet om det fins lover for når man har lov til å starte om morran med bråkete arbeid, ala saging, pressluftboring etc? I Bergen bygges det bybane og noen dager er de i gang med helvetesmaskinene sine før klokka 7 ... Trodde i hvert fall man skulle få lov å sove til 7. Noen som vet? Og i forbifarta! Har man lov å levere aviser via moped? Da tenker jeg på et avisbud her som kjører mellom postkassene, lar mopeden dure mens de legger i avisen, og så durer de videre til neste hus som er 3 meter unna. Klokka 4-5 om natta. Trodde det fantes retningslinjer for avisutlevering:) 0 Siter
Gjest avisleveringen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Her leverer de avisen med bil kl 05:30, så jeg vil tro det er lov å bruke moped også ja. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Her leverer de avisen med bil kl 05:30, så jeg vil tro det er lov å bruke moped også ja. Avis 5:30 om morran kjenner vi til jah... H*n som kjørte her fram til nylig var glad i å spille høy musikk på avisrunden sin - og lukke døren menns avisen havnet i kassa var ikke noe vedkommende gadd bry seg med heller. Artig når h*n stoppet fast 5 meter fra det åpne soveromsvinduet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.