Gå til innhold

lover om bråkete arbeid om morran og kvelden

Anbefalte innlegg

Gjest vilsoveifred!
Skrevet

Noen som vet om det fins lover for når man har lov til å starte om morran med bråkete arbeid, ala saging, pressluftboring etc?

I Bergen bygges det bybane og noen dager er de i gang med helvetesmaskinene sine før klokka 7 ... Trodde i hvert fall man skulle få lov å sove til 7.

Noen som vet?

Og i forbifarta! Har man lov å levere aviser via moped? Da tenker jeg på et avisbud her som kjører mellom postkassene, lar mopeden dure mens de legger i avisen, og så durer de videre til neste hus som er 3 meter unna. Klokka 4-5 om natta. Trodde det fantes retningslinjer for avisutlevering:)

Gjest avisleveringen
Skrevet

Her leverer de avisen med bil kl 05:30, så jeg vil tro det er lov å bruke moped også ja.

Skrevet

Her leverer de avisen med bil kl 05:30, så jeg vil tro det er lov å bruke moped også ja.

Avis 5:30 om morran kjenner vi til jah...

H*n som kjørte her fram til nylig var glad i å spille høy musikk på avisrunden sin - og lukke døren menns avisen havnet i kassa var ikke noe vedkommende gadd bry seg med heller. Artig når h*n stoppet fast 5 meter fra det åpne soveromsvinduet ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...