bb71 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 2. klassingen har hatt nasjonal prøve i matematikk. Fikk 70 av 74 rette. Det er jo klart bra, men nå lurer jeg på hva vanlig gjennomsnitt er, finner ikke noe når jeg googler. Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vet ikke jeg, men hvordan fikk du svaret? Jr tok også denne prøven for noen uker siden, men har ikke fått høre noe resultat ennå. Fikk du skriftlig, eller via samtale? Vi skulle hatt foreldresamtale nå, men læreren er sykmeldt så det ble utsatt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bb71 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Vet ikke jeg, men hvordan fikk du svaret? Jr tok også denne prøven for noen uker siden, men har ikke fått høre noe resultat ennå. Fikk du skriftlig, eller via samtale? Vi skulle hatt foreldresamtale nå, men læreren er sykmeldt så det ble utsatt... Fikk vite det på foreldresamtale. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nikkot Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vi fikk et skriv med hjem fra læreren om hvor mange poeng hun hadde fått på prøven. Hun hadde 55 riktige av 74, hun var sånn midt på treet i klassen. Ditt barn var jo kjempeflink . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nikkot Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vet ikke jeg, men hvordan fikk du svaret? Jr tok også denne prøven for noen uker siden, men har ikke fått høre noe resultat ennå. Fikk du skriftlig, eller via samtale? Vi skulle hatt foreldresamtale nå, men læreren er sykmeldt så det ble utsatt... Vi fikk resultatet skriftlig fra læreren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.