Gå til innhold

ny gassgrill

Gjest hvilken skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest hvilken skal jeg kjøpe?
Skrevet

Jeg skal kjøpe ny gassgrill og ønsker meg avsetningshylle og med stekeplate inkludert.

Men hva skal jeg kjøpe?

Det vrimler av forskjellige merker og jeg ønsker jo en som er billig og best!

Hva har dere og hva synes dere om den?

Jeg har tenkt på pris opptil maks 4000,- Helst under 3000,-

Skrevet

Kjøpte Weber i fjor og det er den beste grillen vi noengang har hatt.

Skrevet

Weber er best. Ikke billigst, men veldig bra. Vi har hatt vår i 12 år nå og den tenner på første forsøk etter vinteren hver gang.

Persille1365381127
Skrevet

Weber kommer med 25 års garanti, så det er verdt å spytte i de ekstra tusenlappene det koster :)

Skrevet

Vi skal kjøpe Weber neste gang. Med rustfrie brennere og rustfri av det meste. Men de er svindyre, men de kommer på tilbud i september... Min erfaring er at rust er hovedproblemet for griller, særlig ved sjøen, men ellers også.

Skrevet

Vi skal kjøpe Weber neste gang. Med rustfrie brennere og rustfri av det meste. Men de er svindyre, men de kommer på tilbud i september... Min erfaring er at rust er hovedproblemet for griller, særlig ved sjøen, men ellers også.

Hva koster en Weber gassgrill ( normal str. )

Skrevet

Du kan heller fise så hardt du kan, finne frem ligheter og få en eller annen frivillig til å holde en rist foran rompa. Dette er den desidert beste grillmetoden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...