Gjest baderomsfliser Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vi har solgt huset vårt og nå vasker vi for harde livet... Sliter med å få de hvite baderomsflisene skikkelig rene! Har prøvd det meste, i dag har jeg brukt domestos fresh og skurebørste men kalkbelegget sitter de ennå! Noen kjerringråd der ute?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Salmiak kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 En venninne av meg sier hun bruker oppvaskmaskinpulver til både fliser og vinduer. Jeg testet det på fugene på badetromsflisene, og det ble jo ganske bra Jeg brukte også skrubb, og tørket av med rent vann etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg bruker Jif skurekrem og sånn skuresvamp. Funker fint her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg så på tv at de lot det stå og "bløtgjøres" i cola først, også skrubbe med en våt pimpestein etterpå....? Det fikk vekk alt kalkbelegget i do hvertfall. Her i huset er det steameren som kommer fram til rundvasken! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Prøv en kalkfjerner fra Sanira. Selges på nettet. Den er suveren!!! Den tar kalken som bare det! Anbefales på det sterkeste! Jeg bestilte og fikk varen i løpet av 2 dager! Google på sanira, så finner du det nok! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.