Gjest christine81 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er det noen som kan hjelpe meg med dette?har fått en brukt vaskemaskin (upo) men er usikker på hvor vaskepulveret skal...det er tre "rom", ett for skyllemiddel(sånn med ruter)et lite som det står 1 i og ett større som det står 2 i..skal vaskepulveret i 1 eller 2? tenkte at det var i nr 1 men hvorfor er nr to større da?lurer så fælt fordi klærne lukter ikke vaskepulver når de kommer ut av maskinen og det er særlig hvis jeg har hatt pulveret i nr 1. Synest dere at pulvervaskemiddel lukter mer enn flytende?det gjør det hos meg... Dette ble fryktelig rotete, håper noen har litt mer peiling enn meg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 1 er til forvask eller noe sånt, 2 er til hovedvask. Dvs at hvis du vasker med forvask har du pulver i begge, men uten forvask kun i 2. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest christine81 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 1 er til forvask eller noe sånt, 2 er til hovedvask. Dvs at hvis du vasker med forvask har du pulver i begge, men uten forvask kun i 2. jaha tusen takk:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg kjenner ikke din maskin. Min har også tre rom og jeg har pulveret i den helt til venstre og skyllemiddel i midten. Du får prøve deg frem, men forsvinner det så er det nok kanskje riktig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trultis Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nr 1 er for forvask og nr 2 er for vanlig vask. Skal du vaske klær med forvask så har du vaskemiddel i både 1 og 2. Skal du vaske vanlig så har du det i 2. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.s Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 jaha tusen takk:) Vaskeball? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.