Gå til innhold

Klamydia

Gjest kruskaklimann

Anbefalte innlegg

Gjest kruskaklimann
Skrevet

Når man har vært hos legen og tatt blodprøve (generell helsesjekk) vil det kunne påvises klamydia eller gonoré eller kjønnsvortevirus hvis det er noe galt med prøvene? Legen sa alt var ok med blodprøvene, men jeg bare lurer på om han ville sett det hvis det var noen kjønnssykdommer?

Gjest trur eg
Skrevet

Jeg tror du må ta prøver der nede for å påvise kjønnsykdommer. Tror ikke det kan sees på en blodprøve, og uansett så sjekker dem ikke sånt på en vanlig helsesjekk vil jeg tro. Det er vel mere blodprosent, kolestrol, elektrolytter og slike ting.

Gjest kruskaklimann
Skrevet

Men hvis det var noe alvårlig så hadde de vel ringt det var en farlig og smittsom sykdom?

Gjest trur eg
Skrevet

Men hvis det var noe alvårlig så hadde de vel ringt det var en farlig og smittsom sykdom?

Som sagt, kjønnsykdommer vises ikke på blodprøver, vil jeg tro. Er det HIV og hepatitt du tenker på?

Skrevet

Klamydia ses på blod prøve.

Samt hiv.

Vorter, herpes ovs merker du nok om du har fått ;0)

Gjest Elextra
Skrevet

Klamydia ses på blod prøve.

Samt hiv.

Vorter, herpes ovs merker du nok om du har fått ;0)

''Klamydia ses på blod prøve. Samt hiv.''

Ja, men det forutsettes jo at de ser etter det på prøvene. Tror ikke de automatisk sjekker blodprøver for alt mellom himmel og jord.

Skrevet

''Klamydia ses på blod prøve. Samt hiv.''

Ja, men det forutsettes jo at de ser etter det på prøvene. Tror ikke de automatisk sjekker blodprøver for alt mellom himmel og jord.

Så klart! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...