Hushjelpen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vi fikk beskjed om hvor mange ord i minuttet barna våre leste på konferansetime sist, og jeg lurer på hvor snittet ligger? Noen som vet hvor mange ord deres leser? Husker ikke hvilket tall vi fikk jeg, men tenkte jeg skulle spørre frøken en gang til:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nå har jeg glemt det eksakte tallet vår 3. klassing leste, men det var et sted mellom 90 og 100. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 3. klassing leser ca. 75 pr. minutt. (Jeg har testet selv). Ho har forbedret seg myyyyye de siste mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå leser hun 73 ord fikk vi vite. Og det er flott, nå "er hun der hun skal ligge2 som læreren sa. hun var nemlig under kritisk grense i 2.trinn, og i hun leste bare 40 ord på høsten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Var nettopp på samtaletime for min 3.klassing, og fikk oppgitt at hun leser 136 ord i minuttet. Snittet for trinnet lå rundt 70. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.