KinderEie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 7 åringen min sliiiter sko & støvler! Er det normalt at joggesko og støvler er fullstending utslitt etter 2-3 md? Har kjøpt gode (?hm, nå begynner jeg å lure), dyre sko til ham. Har måttet kjøpe 2 par goretexstøvler hver vinter de siste årene, og de er rådyre Kjempeglad for tips om skikkelig solide merker :-) Nå skal han få Heeleys da - og de ser jo solide ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nei? Mine har aldri slitt sko så voldsomt i alle fall. Joggeskoene varer som regel over sommeren med et nødskrik de siste ukene før det blir cherrox-føre. ) Støvler gis glatt videre i arv om de er hele fremdeles. Sliter han sko på den måten at de tråkkes skjeve? Da bør du kontakte lege for å få sjekket beinstilling og evt. få innleggssåler vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Guttungen gjør det ikke, men kameraten sliter sko veldig fort. Kameraten har akkurat fått innleggsåle, men jeg er usikker på om det har noe med skoslitingen og gjøre. Heelys ja, det er en som har så lyst på her også. Jeg blir ikke enig med meg selv om han skal få, har bursdag snart. Det er forbudt med dem på skolen, så jeg vet ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gutten min på snart syv s liter også veldig på skosålene. Han subber fælt når han går og elsker å sparke borti alt mulig. Men tror likevel ikke han sliter ut flere par sko på en sesong. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest edderkoppinnen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvordan blir skoene slitt da? Er det når han f.eks sykler og skraper skoene i astfalten i farten? Eller noe tilsvarende? Eller er det ved normal bruk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Husker moren min var så fortvilet over lillebror. Han slet sko omtrent i den hastigheten. Hun sluttet til slutt å kjøpe dyre sko, og kjøpte de billigste hun fant (omtrent), og de holdt like lenge som de dyre "kvalitetsskoene". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Eldstejenta sliter ut sko veldig kjapt. Hos oss er det et fett om hun har dyre eller billige sko, så vi kjøper rett og slett billige sko til henne, så slipper vi å bli ruinert ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Denne kjenner jeg igjen. Min subbende sønn sliter ut i allefall dobbelt så mye fottøy som søsknene. For et par år siden var det verre. Det gikk kanskje 5 par støvler på ett år. Årets vintersko var utslitt etter 2 mnd. Han subber slik at det blir hull på undersiden. Han må løfte beina litt mer opp når han går, ikke slepe beina etter seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Eldstejenta sliter ut sko veldig kjapt. Hos oss er det et fett om hun har dyre eller billige sko, så vi kjøper rett og slett billige sko til henne, så slipper vi å bli ruinert ;-) Sånn tenker vi også. De eneste skoa som varer en stund er cherrox, de som er tykkest på undersiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maiimorgen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nøyaktig hvor slites de? Sålene eller oversiden? Om det er sålene kan det ha noe med måten barnet går på, subbing eller å gå for hardt på hælene. Mener man kan få såler for slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sånn tenker vi også. De eneste skoa som varer en stund er cherrox, de som er tykkest på undersiden. Ja, cherrox går faktisk i arv mellom ungene her, så de holder seg bra. Problemet er at hun snart blir 11 år gammel og da er i cherroxer særlig "hot" ;-) Jeg erfarer iallefall at de billige skoa holder like lenge som de dyre... De dyre er kanskje bedre å gå i, men.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dyre sko er bortkastede penger - de blir slitt like fort som billige Spesielt når skoene brukes som bremser til sykkelen, til å klatre i fjell med, i gjørme/sand/grus og må vaskes, og hun krabber rundt i skogen.... Tipper vi har ca fire par joggesko hver sommer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dyre sko er bortkastede penger - de blir slitt like fort som billige Spesielt når skoene brukes som bremser til sykkelen, til å klatre i fjell med, i gjørme/sand/grus og må vaskes, og hun krabber rundt i skogen.... Tipper vi har ca fire par joggesko hver sommer... ''Spesielt når skoene brukes som bremser til sykkelen,'' Gjett om dette høres kjent ut! ;-) Her i huset blir skoene fillete og lefsete på oversiden av tåa, fordi de brukes som bremser. (Ikke 13-åringens da, h*n har funnet ut at sykkelen faktisk har andre bremser.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja, cherrox går faktisk i arv mellom ungene her, så de holder seg bra. Problemet er at hun snart blir 11 år gammel og da er i cherroxer særlig "hot" ;-) Jeg erfarer iallefall at de billige skoa holder like lenge som de dyre... De dyre er kanskje bedre å gå i, men.. Ja, sant det. Hun er jente, og da er cherrox helt sikkert ut Den eldste datteren sluttet å bruke det for noen år siden, mens sønnen min liker dem godt. Muligens pga at han bare kan trø beina rett nedi uten knyting eller annet dilldall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja, sant det. Hun er jente, og da er cherrox helt sikkert ut Den eldste datteren sluttet å bruke det for noen år siden, mens sønnen min liker dem godt. Muligens pga at han bare kan trø beina rett nedi uten knyting eller annet dilldall. Har sendt deg mail! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har sendt deg mail! Du har fått svar ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja, sant det. Hun er jente, og da er cherrox helt sikkert ut Den eldste datteren sluttet å bruke det for noen år siden, mens sønnen min liker dem godt. Muligens pga at han bare kan trø beina rett nedi uten knyting eller annet dilldall. Mannfolk er enkle sånn ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Du har fått svar ) Du har fått svar tilbake! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hehe, vi har ikke hatt dette problemet, men min søsters sønn, derimot.... minst 4 til 5 par joggesko på en sesong. Min søster er sikker på at han ligger og gnager på skoene om natta 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hehe, vi har ikke hatt dette problemet, men min søsters sønn, derimot.... minst 4 til 5 par joggesko på en sesong. Min søster er sikker på at han ligger og gnager på skoene om natta Hehehe, nå fikk jeg noen morsomme bilder i hodet.. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.