Gjest ViViola Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Når man kommer inn til Gardermoen, flyplassen, med vanlig tog, og ikke skal videre med fly - kommer man seg da av perrongen? Er det ikke slike "sluser" der nede? Altså, må man ha flybillett for å kunne gå gjennom slusene? Eller er jeg helt på bærtur nå? Har ikke vært på togtur til/fra Gardermoen på aldri så lenge, så jeg husker søren ikke hvordan det er der... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Nei, du må ikke ha flybillett for å komme ut - trappen opp fra perrongen fører til ankomsthallen. Men du må innom flyplassen 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Nei, du må ikke ha flybillett for å komme ut - trappen opp fra perrongen fører til ankomsthallen. Men du må innom flyplassen Supert! Men ER det overhode sluser der, da? Hvis ikke, så lurer jeg på hvor jeg har dette sluseopplegget fra... Sukk... 0 Siter
Gjest Flytoget Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Supert! Men ER det overhode sluser der, da? Hvis ikke, så lurer jeg på hvor jeg har dette sluseopplegget fra... Sukk... Det er sluser ved Flytoget, men ikke der de vanlige togene stopper. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Det er sluser ved Flytoget, men ikke der de vanlige togene stopper. Ahhh! Så det er DET jeg husker, ja, takk og lov - da var jeg ikke blitt fullstendig toillat i haue! Takk! 0 Siter
Mirabell Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Ahhh! Så det er DET jeg husker, ja, takk og lov - da var jeg ikke blitt fullstendig toillat i haue! Takk! Det er sluser på flytoget, for at du skal stemple flytogbilletten, men du trenger ikke ha flybilett likevel. Flybillett trenger du først når du skal gjennom sikkerhetskontrollen inne på flyplassen. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Det er sluser på flytoget, for at du skal stemple flytogbilletten, men du trenger ikke ha flybilett likevel. Flybillett trenger du først når du skal gjennom sikkerhetskontrollen inne på flyplassen. Veldig, veldig bra! Tusen takk! 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Supert! Men ER det overhode sluser der, da? Hvis ikke, så lurer jeg på hvor jeg har dette sluseopplegget fra... Sukk... Ja, men det er til togbillettene Det er sånne sluser man enten stikker togbillettene eller kredittkortet i - det er ingen kontroll på stasjonene man går på toget. 0 Siter
muskath Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Det er sluser på flytoget, for at du skal stemple flytogbilletten, men du trenger ikke ha flybilett likevel. Flybillett trenger du først når du skal gjennom sikkerhetskontrollen inne på flyplassen. Man trenger da ikke flybillett for å komme seg gjennom sikkerhetskontrollen. Man trenger først flybillet når man skal på flyet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.