Gå til innhold

Tog til Gardermoen (flyplassen) - buss videre

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Når man kommer inn til Gardermoen, flyplassen, med vanlig tog, og ikke skal videre med fly - kommer man seg da av perrongen?

Er det ikke slike "sluser" der nede? Altså, må man ha flybillett for å kunne gå gjennom slusene? Eller er jeg helt på bærtur nå?

Har ikke vært på togtur til/fra Gardermoen på aldri så lenge, så jeg husker søren ikke hvordan det er der...

Persille1365381127
Skrevet

Nei, du må ikke ha flybillett for å komme ut - trappen opp fra perrongen fører til ankomsthallen.

Men du må innom flyplassen :)

Gjest ViViola
Skrevet

Nei, du må ikke ha flybillett for å komme ut - trappen opp fra perrongen fører til ankomsthallen.

Men du må innom flyplassen :)

Supert!

Men ER det overhode sluser der, da? Hvis ikke, så lurer jeg på hvor jeg har dette sluseopplegget fra... Sukk...

Gjest Flytoget
Skrevet

Supert!

Men ER det overhode sluser der, da? Hvis ikke, så lurer jeg på hvor jeg har dette sluseopplegget fra... Sukk...

Det er sluser ved Flytoget, men ikke der de vanlige togene stopper.

Gjest ViViola
Skrevet

Det er sluser ved Flytoget, men ikke der de vanlige togene stopper.

Ahhh! Så det er DET jeg husker, ja, takk og lov - da var jeg ikke blitt fullstendig toillat i haue!

Takk!

Skrevet

Ahhh! Så det er DET jeg husker, ja, takk og lov - da var jeg ikke blitt fullstendig toillat i haue!

Takk!

Det er sluser på flytoget, for at du skal stemple flytogbilletten, men du trenger ikke ha flybilett likevel. Flybillett trenger du først når du skal gjennom sikkerhetskontrollen inne på flyplassen.

Gjest ViViola
Skrevet

Det er sluser på flytoget, for at du skal stemple flytogbilletten, men du trenger ikke ha flybilett likevel. Flybillett trenger du først når du skal gjennom sikkerhetskontrollen inne på flyplassen.

Veldig, veldig bra! Tusen takk!

Persille1365381127
Skrevet

Supert!

Ja, men det er til togbillettene :)

Det er sånne sluser man enten stikker togbillettene eller kredittkortet i - det er ingen kontroll på stasjonene man går på toget.

Skrevet

Man trenger da ikke flybillett for å komme seg gjennom sikkerhetskontrollen. Man trenger først flybillet når man skal på flyet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...