Gå til innhold

Spise ved E18 Oslo-Grimstad

Gjest litt skikkelig mat og sitteplasser inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjører her mye, men jeg finner ikke noe ok spisested. Trenger gode forslag på spisesteder ca 1,5-2 timer kjøring fra Oslo hvor de lager ok mat. Ikke slappe pølser og lunka kjøttkaker...

Skrevet

Av steder rett ved E-18, synes vi Cinderella på Brokelandsheia er best, men det er jo litt lenger fra Oslo.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg syntes at By-the-Way på motorveien (den som ligger som en bro over veien) like før Tønsberg er OK.

Ellers så har Lasses like ved Brevik-broa en god buffet.

Og så er jo nye Cinderella ok.

Skrevet

Jeg syntes at By-the-Way på motorveien (den som ligger som en bro over veien) like før Tønsberg er OK.

Ellers så har Lasses like ved Brevik-broa en god buffet.

Og så er jo nye Cinderella ok.

Lasses tenker jeg vi prøver. Cinderella er litt langt og bro-over-veien-café ble hele familien matforgiftet på i fjor, så den dropper vi...

Skrevet

Lasses tenker jeg vi prøver. Cinderella er litt langt og bro-over-veien-café ble hele familien matforgiftet på i fjor, så den dropper vi...

Det er en på andre siden av Lasses også, en veikro, som jeg mener jeg har hørt noe bra om.. Ved Esso - 3/4 rundt rundkjøringen dere kommer opp i.

Skrevet

Det er en på andre siden av Lasses også, en veikro, som jeg mener jeg har hørt noe bra om.. Ved Esso - 3/4 rundt rundkjøringen dere kommer opp i.

Skjønner. Vet du at maten er god der?

Skrevet

Skjønner. Vet du at maten er god der?

Neei... har ikke spist der selv...

Gjest sørlending ja
Skrevet

Holms er et bra spisested. 2 timer fra Grimstad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...