Anonym 82 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Da kjøper du en Babysafe eller Babygro. Det er som en slags sovepose som ungen har på seg over pysjen. Den gjør at det er vanskeligere å forflytte seg så mye i sengen + at om ungen får av seg dyna så har den likevel noe over seg. Alle mine 3 har brukt slike til de var 1,5-2 år gamle, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten Det er det flere som har foreslått her, og jeg har bestemt meg for å skaffe en! Var i Sverige i går, men i babybutikken der hadde de ikke hørt om det engang... Men skal ringe babyshop i dag tenkte jeg, og høre! Takk for tipset, det er nok akkurat hva vi trenger! Kan ikke tenke meg hun plutselig blir en rolig baby seinere heller, når hun spreller som en propell hele dagen nå, og har gjort det siden jeg begynte å kjenne liv i magen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vi brukte voksiposen i senga i starten, fikk tips fra barnepleier om at babyer liker å ligge "trangt", da de ellers vil veive "ukontrollert" med armer og bein... Vi satte også bagen oppi senga i starten (husker imidlertid ikke hvor lenge). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.