Gå til innhold

8 uker - snur seg i senga...

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Da kjøper du en Babysafe eller Babygro. Det er som en slags sovepose som ungen har på seg over pysjen.

Den gjør at det er vanskeligere å forflytte seg så mye i sengen + at om ungen får av seg dyna så har den likevel noe over seg.

Alle mine 3 har brukt slike til de var 1,5-2 år gamle, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten :)

Det er det flere som har foreslått her, og jeg har bestemt meg for å skaffe en! Var i Sverige i går, men i babybutikken der hadde de ikke hørt om det engang...

Men skal ringe babyshop i dag tenkte jeg, og høre!

Takk for tipset, det er nok akkurat hva vi trenger! Kan ikke tenke meg hun plutselig blir en rolig baby seinere heller, når hun spreller som en propell hele dagen nå, og har gjort det siden jeg begynte å kjenne liv i magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukte voksiposen i senga i starten, fikk tips fra barnepleier om at babyer liker å ligge "trangt", da de ellers vil veive "ukontrollert" med armer og bein... Vi satte også bagen oppi senga i starten (husker imidlertid ikke hvor lenge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...