Gå til innhold

Hva har dere som er ROSA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg burde egentlig hatt mer rosa ting, men har i hvertfall en kopp som er rosa, og et stearinlys også.

Syns det skulle vært mer rosa rundt omkring.

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

50

• frosken

10

• adelie

10

• GeirB

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg er allergisk mot rosa, det er en guffen farge. Og interiørmessig er den totalt turn-off for meg, selv i små doser. Jeg har en glassbolle og ett glassfat som er rosa, de bruker jeg _aldri_. Er bryllupsgaver fra da vi gifta oss for snart 20 år sida.

Skrevet

Jeg har noe rosa tøy, men ikke mye...

Ellers er det lite rosa i heimen.

Bortsett fra lille snuppas rom da, det er VELDIG rosa.. ;0)

Skrevet

Jeg er allergisk mot rosa, det er en guffen farge. Og interiørmessig er den totalt turn-off for meg, selv i små doser. Jeg har en glassbolle og ett glassfat som er rosa, de bruker jeg _aldri_. Er bryllupsgaver fra da vi gifta oss for snart 20 år sida.

Så kjedelig.

Skrevet

Jeg har noe rosa tøy, men ikke mye...

Ellers er det lite rosa i heimen.

Bortsett fra lille snuppas rom da, det er VELDIG rosa.. ;0)

''Bortsett fra lille snuppas rom da, det er VELDIG rosa.. ;0)

''

Kult! ;-) Ja til rosa rom!

Skrevet

''Bortsett fra lille snuppas rom da, det er VELDIG rosa.. ;0)

''

Kult! ;-) Ja til rosa rom!

He, he, klart hun måtte ha rosa rom, rosa møbler, rosa pynt, rosa skyer i taket! He,he!

Alt er rosa, bortsett fra gulvet..

Skrevet

Tror ikke jeg har noe som er rosa. Tenåringsdatteren har vel noen få plagg med noe rosa på...

Skrevet

Ikke mye. Jeg har ett "sommersett" i rosa, dvs et skjørt med topp og rosa sko;-)

Og så kjøpte jeg en rosa fleece-dress på salg en gang, men jeg synes den blir så glorete at jeg tør ikke engang tasse ut til postkassa søndag morgen (...eh....formiddag) etter avisa av frykt på hva naboene vil tenke, så den brukes nesten ikke!

Ellers kommer jeg ikke på noe mer rosa, verken i tøy eller dekorartikler. Og ettersom jeg er eneste hunkjønn i huset er det ikke så voldsomt med rosa på resten av gjengen;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så kjedelig.

Så kjedelig?

At man ikke liker rosa betyr jo ikke at man har det fargeløst. Det er bare at omtrent alle andre farger er finere enn rosa. :-P

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke mye. Jeg har ett "sommersett" i rosa, dvs et skjørt med topp og rosa sko;-)

Og så kjøpte jeg en rosa fleece-dress på salg en gang, men jeg synes den blir så glorete at jeg tør ikke engang tasse ut til postkassa søndag morgen (...eh....formiddag) etter avisa av frykt på hva naboene vil tenke, så den brukes nesten ikke!

Ellers kommer jeg ikke på noe mer rosa, verken i tøy eller dekorartikler. Og ettersom jeg er eneste hunkjønn i huset er det ikke så voldsomt med rosa på resten av gjengen;-)

Rosa fleecedress? Men morsan.....!?

;)

Skrevet

Enig med du!

Barneting for jenter har vært overlesset med sjokkrosa brukt til det ekstreme,

men det fins massse fine rosafarger. Jeg ahr en ny nattkjole i rosa, og den er svak og fin, og ikke babyfarge. Bare herlig. Sånn T-skjorte-aktig, bare lengre, og finere selvsagt :)

Skrevet

Enig med du!

men det fins massse fine rosafarger. Jeg ahr en ny nattkjole i rosa, og den er svak og fin, og ikke babyfarge. Bare herlig. Sånn T-skjorte-aktig, bare lengre, og finere selvsagt :)

Jeg har en løper (duk) i rosa (men det heter vel noe annet nå?) og jeg har to lys rosa sommertopper. Ellers så har jo min datter endel rosa klær og puter, sengesett osv på sitt rom. Men det er vel knallrosa som er in denne sommeren? :)

Skrevet

Enig med du!

sorry, feilpostet!

Skrevet

Enig med du!

Er du enig med meg? Hurra:-)

Ja, ikke sant, det fins mange fine rosa farger.

Jeg hadde aldri noe rosa som barn, men ser at det kryr av rosa barneting for tiden. Blir nesten litt misunnelig...

Skrevet

Jeg har en løper (duk) i rosa (men det heter vel noe annet nå?) og jeg har to lys rosa sommertopper. Ellers så har jo min datter endel rosa klær og puter, sengesett osv på sitt rom. Men det er vel knallrosa som er in denne sommeren? :)

Skrevet

Så kjedelig?

At man ikke liker rosa betyr jo ikke at man har det fargeløst. Det er bare at omtrent alle andre farger er finere enn rosa. :-P

Bare hat rosa, du.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ah, min yndlingsfarge. Jeg har rosa klær, i hovedsak topper og gensere. Solbriller, flere par sko, vesker, lommebok, mobiltelefon, klokke, jakke, undertøy. Sikkert mer også.

Skrevet

Er du enig med meg? Hurra:-)

Ja, ikke sant, det fins mange fine rosa farger.

Jeg hadde aldri noe rosa som barn, men ser at det kryr av rosa barneting for tiden. Blir nesten litt misunnelig...

Hvitt og dus rosa kan være som et eventyr... i en sommerstue... Og med noen blomster.. geiterams.. i sjokkrosa, og litt fiolblått...

Skrevet

Vi har en stor glasskolbe med et stort knallrosa kubbelys i + sånn rosa glass-steiner i - vant den i høst, og har tatt den frem nå i vår. Fin farge synes jeg, men vi har ikke noe annet rosa i stua....

Har et rosastripete skjørt + et par rosa topper + ei rosa t-skjorte.

Liker egentlig rosa ganske godt, men har lite av det.

Jentene har mye rosa tøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...