Gå til innhold

Hva har dere som er ROSA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en løper (duk) i rosa (men det heter vel noe annet nå?) og jeg har to lys rosa sommertopper. Ellers så har jo min datter endel rosa klær og puter, sengesett osv på sitt rom. Men det er vel knallrosa som er in denne sommeren? :)

''Men det er vel knallrosa som er in denne sommeren? :)

'' Who cares? Best å følge sin egen smak. Få ned bruk-og-kast mentaliteten. Så en jobbannonse for et fagtidsskrift, der de skulle ha en skribent som skulle ha som mål å få alle mennekser til å pusse opp kontinuerlig og hele året rundt!

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

50

• frosken

10

• adelie

10

• GeirB

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Men det er vel knallrosa som er in denne sommeren? :)

'' Who cares? Best å følge sin egen smak. Få ned bruk-og-kast mentaliteten. Så en jobbannonse for et fagtidsskrift, der de skulle ha en skribent som skulle ha som mål å få alle mennekser til å pusse opp kontinuerlig og hele året rundt!

hah, vel, det blir ikke pusset opp her hele året nei :) Men sånn gjenbruksmessig så har jeg vært "flink" når det gjelder møbler :( Skulle byttet stueseksjonene for lengst. Hørte på tv at furutrenden kom på 70tallet, er det virkelig sant? *huff*

Skrevet

hah, vel, det blir ikke pusset opp her hele året nei :) Men sånn gjenbruksmessig så har jeg vært "flink" når det gjelder møbler :( Skulle byttet stueseksjonene for lengst. Hørte på tv at furutrenden kom på 70tallet, er det virkelig sant? *huff*

Husker ikke når den kom, men den levde isåfall lenge - hvis det ikke var to runder.

Furuen funker jo hvis man maler den feks hvit? Ellers blir den voldsom med årene..

Skrevet

Husker ikke når den kom, men den levde isåfall lenge - hvis det ikke var to runder.

Furuen funker jo hvis man maler den feks hvit? Ellers blir den voldsom med årene..

Ja jeg har hatt planer om å male dem lenge, men har fryktelig lyst på noe nytt :) Så det har gått litt i stå her.

Gjest minnah
Skrevet

Av interiør, mener du? Ingenting! :-) Våre farger er lilla, svart, mørkebrunt, hvitt, litt sølv og litt limegrønt. Men det blir nok et rosa jenterom her etterhvert, tenker jeg... :-)

Skrevet

Ja jeg har hatt planer om å male dem lenge, men har fryktelig lyst på noe nytt :) Så det har gått litt i stå her.

Nymalt er som nytt!

Noen av de kjøkkener (som eksempel, da) som selges nå, ser ut som en mellomting mellom fengselskjøkken (uten at jeg har vært og sett, da...:) og storkjøkken på restaurant. Fryktelig sterilt, det har gått fra stilig til helt ekstremt, ser ut som det er for romvesener uten følelser.

Skrevet

Hvitt og dus rosa kan være som et eventyr... i en sommerstue... Og med noen blomster.. geiterams.. i sjokkrosa, og litt fiolblått...

Er helt på nett.

Blå og grå-nyanser og rosa er helt nydelig.

Skrevet

Nymalt er som nytt!

Noen av de kjøkkener (som eksempel, da) som selges nå, ser ut som en mellomting mellom fengselskjøkken (uten at jeg har vært og sett, da...:) og storkjøkken på restaurant. Fryktelig sterilt, det har gått fra stilig til helt ekstremt, ser ut som det er for romvesener uten følelser.

Kjøkken har det blitt stor endring på, veldig stor. Jeg beholdt den "gamle" varianten men skaper opp til taket, og det har jeg ikke angret på et sekund. Det er nok fint hos andre, men ikke helt min smak i mitt hjem.

Skrevet

Liker også rosa :o) Kjøpte meg akkurat en lys rosa genser, men har ikke så mye annet rosa i garderoben. I huset har jeg en rosa orkide, og et par telysestaker med rosa detaljer. Ikke så mye, men det gjør seg :o)

Skrevet

Er helt på nett.

Blå og grå-nyanser og rosa er helt nydelig.

Ja. Hehe - bare det ikke kommer inn en fyr med knallrød fleecejakke eller noe sånt. Da må han ta den av! :)

Skrevet

Ikke mye. Jeg har ett "sommersett" i rosa, dvs et skjørt med topp og rosa sko;-)

Og så kjøpte jeg en rosa fleece-dress på salg en gang, men jeg synes den blir så glorete at jeg tør ikke engang tasse ut til postkassa søndag morgen (...eh....formiddag) etter avisa av frykt på hva naboene vil tenke, så den brukes nesten ikke!

Ellers kommer jeg ikke på noe mer rosa, verken i tøy eller dekorartikler. Og ettersom jeg er eneste hunkjønn i huset er det ikke så voldsomt med rosa på resten av gjengen;-)

''Og så kjøpte jeg en rosa fleece-dress på salg''

Lekkert ;0)

Gjest Ullaull
Skrevet

Jeg har rosa ullundertøy. Ikke sånn sjokkrosa, men ganske fin farge. Synes alle har sort, grått eller mørkeblått, og det er så kjedelig.

Skrevet

Hvitt og dus rosa kan være som et eventyr... i en sommerstue... Og med noen blomster.. geiterams.. i sjokkrosa, og litt fiolblått...

ååå.... Der kom sommerfølelsen!

Takk!

Skrevet

ååå.... Der kom sommerfølelsen!

Takk!

Ja, ikke sant!

Hadde jeg bare hatt den hytta jeg ønsker meg... Men får prøve å gjøre det beste ut av det, åååå som jeg gleder meg til sommerferie!

Skrevet

Har lys rosa Crocs. Og så tror jeg at tannbørsten min for tiden er rosa.

Rosa er ikke noe pent på meg sånn klesmessig, men ser at andre kler det.

Skrevet

Rosa fleecedress? Men morsan.....!?

;)

Ja, det er meget sjokkerende! Det eneste halmstrå av unnskyldning jeg kan komme på er at den var ekstremt billig.

Men ettersom den er ekstremt stygg i tillegg, brukes den heller ikke som "kosedress" søndag formiddag! ;-) For hva hvis det kommer en guttunge på døra og skal selge VG??!!

Skrevet

''Og så kjøpte jeg en rosa fleece-dress på salg''

Lekkert ;0)

I know...... ;-p

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det er meget sjokkerende! Det eneste halmstrå av unnskyldning jeg kan komme på er at den var ekstremt billig.

Men ettersom den er ekstremt stygg i tillegg, brukes den heller ikke som "kosedress" søndag formiddag! ;-) For hva hvis det kommer en guttunge på døra og skal selge VG??!!

;)

Skrevet

Sokker.

Jentungen på 6 år derimot har hauger av rosa stæsj.

Det synes jeg er mer enn nok her i huset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...