Gå til innhold

Hva har dere som er ROSA?

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

50

• frosken

10

• adelie

10

• GeirB

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Badet mitt er rosa!

Har ikke du nettopp pusset opp badet???

Skrevet

Badet mitt er rosa!

Høres ut som du er i kontakt med din feminine side:-)

Skrevet

Sokker.

Jentungen på 6 år derimot har hauger av rosa stæsj.

Det synes jeg er mer enn nok her i huset.

Jeg blir misunnelig;-)

Utrolig hvor barnslig man blir på dol, altså...

Skrevet

Har lys rosa Crocs. Og så tror jeg at tannbørsten min for tiden er rosa.

Rosa er ikke noe pent på meg sånn klesmessig, men ser at andre kler det.

En rosa tannbørste kan lyse opp hverdagen:-), Samt skoene. Veldig bra! Du gjør en god innsats for rosa.

Skrevet

Jeg har rosa ullundertøy. Ikke sånn sjokkrosa, men ganske fin farge. Synes alle har sort, grått eller mørkeblått, og det er så kjedelig.

Å, hvor fant du det?

Skrevet

Liker også rosa :o) Kjøpte meg akkurat en lys rosa genser, men har ikke så mye annet rosa i garderoben. I huset har jeg en rosa orkide, og et par telysestaker med rosa detaljer. Ikke så mye, men det gjør seg :o)

Ja, det gjør seg med littegranne rosa her og der.

Superbra:-)

Skrevet

Av interiør, mener du? Ingenting! :-) Våre farger er lilla, svart, mørkebrunt, hvitt, litt sølv og litt limegrønt. Men det blir nok et rosa jenterom her etterhvert, tenker jeg... :-)

De fargene du nevner der, de tror jeg kan gjøre seg enda bedre med litt rosa; en liten rosa detalj.

Skrevet

Vi har en stor glasskolbe med et stort knallrosa kubbelys i + sånn rosa glass-steiner i - vant den i høst, og har tatt den frem nå i vår. Fin farge synes jeg, men vi har ikke noe annet rosa i stua....

Har et rosastripete skjørt + et par rosa topper + ei rosa t-skjorte.

Liker egentlig rosa ganske godt, men har lite av det.

Jentene har mye rosa tøy.

Kult!:-)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1209557207' post='3864317]

Ah, min yndlingsfarge. Jeg har rosa klær, i hovedsak topper og gensere. Solbriller, flere par sko, vesker, lommebok, mobiltelefon, klokke, jakke, undertøy. Sikkert mer også.

Herlig:-)

Skrevet

Tror ikke jeg har noe som er rosa. Tenåringsdatteren har vel noen få plagg med noe rosa på...

Kanskje du skulle hatt en liten rosa ting.

Skrevet

Ja. Hehe - bare det ikke kommer inn en fyr med knallrød fleecejakke eller noe sånt. Da må han ta den av! :)

Nei, det blir helt feil!

Skrevet

Jeg har en løper (duk) i rosa (men det heter vel noe annet nå?) og jeg har to lys rosa sommertopper. Ellers så har jo min datter endel rosa klær og puter, sengesett osv på sitt rom. Men det er vel knallrosa som er in denne sommeren? :)

Høres bra ut:-) Har ikke peiling på hva som er in denne sesongen, henger ikke med på sånt, men rosa er vel alltid in.

Skrevet

hmm... Har ganske mye rosa når det gjelder klær.. Kjøpte faktisk en ny rosa topp i går =)

Har rosa: sko, undertøy, skjorter/topper, bikini, solbriller, klokke og belte. hehe..

Ellers har jeg ikke så mye rosa rundt om i leiligheten. Har noen rosa håndklær og toalettvekse i sort og rosa.

Det var vel alt tror jeg.. kommer ikke på mer i farten =)

Skrevet

Ikke mye. Jeg har ett "sommersett" i rosa, dvs et skjørt med topp og rosa sko;-)

Og så kjøpte jeg en rosa fleece-dress på salg en gang, men jeg synes den blir så glorete at jeg tør ikke engang tasse ut til postkassa søndag morgen (...eh....formiddag) etter avisa av frykt på hva naboene vil tenke, så den brukes nesten ikke!

Ellers kommer jeg ikke på noe mer rosa, verken i tøy eller dekorartikler. Og ettersom jeg er eneste hunkjønn i huset er det ikke så voldsomt med rosa på resten av gjengen;-)

Hehe. Men kanskje du finner noen rosa dekorartikler på finn.no? :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorfor det?

*gørrnysgjerrig*

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg har ingenting i rosa.

Den rosa perioden her i familien døde ut samtidig med at jentungen ble stor.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...