Gå til innhold

Hva har dere som er ROSA?

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

50

• frosken

10

• adelie

10

• GeirB

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har en del treningstøy (jakker, trøyer og bukser) som er rosa eller med rosa detaljer. Jeg vil ikke ha svart eller mørkt treningstøy, det er så mye morsommere med noe med litt farge på! :o) Og da er gjernde damemodellen rosa da...

Men i vanlig hverdagstøy har jeg ikke mye rosa nei, noen rosa sokker og et par singleter kanskje.

Skrevet

Egentlig er det jo færre farger som kan være mere kvalmende enn rosa. Tenk f.eks. på sånt rosa sukkerspinn... eller på en fet rosa gris... eller en solbrent engelskmann etc. etc.

:::::::::Nei nei nei:::::::::

*holder seg for øynene*

*jeglikerrosajeglikerrosajeglikerrosa* !!!!!

:P

Skrevet

Har ikke så mye av husgeråd eller møbler som er rosa (bortsett fra på rommene til jentene da...), men jeg har mange rosa gensere og topper :)

Elsker rosa :)

:-)

Skrevet

Jeg har en del treningstøy (jakker, trøyer og bukser) som er rosa eller med rosa detaljer. Jeg vil ikke ha svart eller mørkt treningstøy, det er så mye morsommere med noe med litt farge på! :o) Og da er gjernde damemodellen rosa da...

Men i vanlig hverdagstøy har jeg ikke mye rosa nei, noen rosa sokker og et par singleter kanskje.

Rosa treningstøy høres herlig ut!

Skrevet

Nå blir snart (?) det rosa badet historie!

Så synd. Hva slags farge velger du da?

Skrevet

Tror ikke jeg har annet enn klær og sminke som er rosa.

Kanskje jeg også skulle få meg noe rosa sminke.

Skrevet

Så synd. Hva slags farge velger du da?

Synd??? Eg har levd med den fargen i 30 år!

Sånn blir det: Alt som skal males blir "egghvit", dør, listverk og tak.

Så blir det Tarkett sitt våtromsbelegg (liker ikkje fliser), gulv er gråhvitt med spetter/mønster i lysbrunt og gråblåttbrunt he,he..., veggene blir en mellomting mellom beige og eggskallhvit og øverst en elegant bord i samme grunnfarge men med mønster i lysbrunt og gråbrunt.

Kvit baderomsinnredning, duppedittene er i chrom og frosta glass, radio, lokk til skittentøyskurv og dolokk i Eik.

Håndduker o.l. i brunt, grått og beige.

Tror det blir fint! :-) Det kan ihvertfall ikkje bli verre enn det var...

Skrevet

:::::::::Nei nei nei:::::::::

*holder seg for øynene*

*jeglikerrosajeglikerrosajeglikerrosa* !!!!!

:P

cathlin, det fins mange forskjellige rosafarger, og du må jo ikke like alle. Tvert om, det er viktig å finne de nyansene man liker.

Jeg hadde en rosa mohair-genser, som jeg elsket, og var fin i.

Mange år etterpå kjøpte jeg en erstatning - og den ble jeg aldri!!! glad i. Den var skikkelig ekkel i fargen, alt for sterk, litt suppete.

Men jeg skal, takket være ditt innlegg, se meg om etter noe som tilfredsstiller mitt rosabehov - selvsagt når jeg skal kjøpe et plagg eller en gjenstand jeg trenger uansett, jeg kjøper ikke unødvedig.

Men akkurat rosa mobiltelefoner og slikt, kan jeg dy meg for! Da heller crocs, puter, møbeltrekk, matter, klær. Jeg har et 25 år gammelt lys lys rosa langt sommerskjørt i flortynn bommull. Supermoderne nå også, men det er noe med livvidden jeg ikke skjønner ;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hjeeeelp - så mye rosa!

Nå kom jeg på at jeg faktisk har en venninne til som også har en plagsomt rosa jakke, men hun er så hensynsfull at hun ikke tar den på seg hvis hun skal treffe meg... *s*

Så mye ja, og jeg liiiker det ;o)

Jeg lover at jeg ikke skal bruke noe hvis jeg treffer deg ;o) Bare gi meg ett varsle slik at jeg kan plukke av meg at det rosa. *flire*

Skrevet

Rosa treningstøy høres herlig ut!

Det er litt friskere enn grått og svart ja! :o) Løpethights var umulig å finne i friske farger, men jeg fant en som er grå med noe rosa på det ene låret og når jeg kombinerer den med rosa topp og rosa jakke så blir det så morsomt atte! :o)

Babette synes jeg er ei jåle da. ;o)

Skrevet

Det er litt friskere enn grått og svart ja! :o) Løpethights var umulig å finne i friske farger, men jeg fant en som er grå med noe rosa på det ene låret og når jeg kombinerer den med rosa topp og rosa jakke så blir det så morsomt atte! :o)

Babette synes jeg er ei jåle da. ;o)

Jeg er som bikkja, kvepper til når jeg hører navnet mitt.

Du er ei jåle, ja. Alt til sin tid, Lillemus! Når du løper, bør du fokusere på helt andre ting enn hvordan du tar deg ut. Da skal du bare ta deg ut! Ha ha, den var god.

I går hadde jeg årets første løpetur i shorts. Det var herlig. Ca. 18 grader og sol.

Men du må vel smøre deg med selvbruningskrem på lår og legger før du våger deg ut i løypa med shorts, kanskje...? Mobb, mobb.

Skrevet

Jeg er som bikkja, kvepper til når jeg hører navnet mitt.

Du er ei jåle, ja. Alt til sin tid, Lillemus! Når du løper, bør du fokusere på helt andre ting enn hvordan du tar deg ut. Da skal du bare ta deg ut! Ha ha, den var god.

I går hadde jeg årets første løpetur i shorts. Det var herlig. Ca. 18 grader og sol.

Men du må vel smøre deg med selvbruningskrem på lår og legger før du våger deg ut i løypa med shorts, kanskje...? Mobb, mobb.

*Hehe* Jeg har ikke rosa treningsjakke for å ta meg ut, men fordi jeg synes det er artigere med litt friske farger! :o)

Selvbruningskrem? Jeg?! *ROTFLMAO"

Skrevet

*Hehe* Jeg har ikke rosa treningsjakke for å ta meg ut, men fordi jeg synes det er artigere med litt friske farger! :o)

Selvbruningskrem? Jeg?! *ROTFLMAO"

Og hvilken rolle spiller fargene hvis det ikke er for å ta deg ut? Du lurer ikke meg.

Før jeg kjøpte løpetights, løp jeg gjerne i lange herreunderbukser eller en avlagt pysjbukse av det trange slaget. Og gjerne en hullete T-skjorte oventil. Jeg så ut som en dass.

Men det er noen som er forfengelige på en annen måte enn deg: De synes det virker dumt med proffe løpeklær hvis de bare er vanlige mosjonsjoggere.

Løfter du beina, forresten? Jeg ser altfor mange kvinnelige joggere som ser ut som om de har driti i buksa. Subber beina langs bakken. Svingkraften må aktiviseres. Løft beina og bruk armene.

Skrevet

Og hvilken rolle spiller fargene hvis det ikke er for å ta deg ut? Du lurer ikke meg.

Før jeg kjøpte løpetights, løp jeg gjerne i lange herreunderbukser eller en avlagt pysjbukse av det trange slaget. Og gjerne en hullete T-skjorte oventil. Jeg så ut som en dass.

Men det er noen som er forfengelige på en annen måte enn deg: De synes det virker dumt med proffe løpeklær hvis de bare er vanlige mosjonsjoggere.

Løfter du beina, forresten? Jeg ser altfor mange kvinnelige joggere som ser ut som om de har driti i buksa. Subber beina langs bakken. Svingkraften må aktiviseres. Løft beina og bruk armene.

*Fnis* Så lenge jeg trives i løpetøyet mitt så bruker jeg det. :o) Og om litt lekkert tøy får meg til å enda lettere å komme meg opp av sofaen og ut i skogen så er det vel ikke noe som er bedre enn det?

Poenget er jo ikke å ta seg så jævlig ut som mulig for å være proff heller?

Og ja - jeg løfter beina! :o) Ikke høye kneløft akkurat, men jeg subber ikke skoene i bakken nei.

Skrevet

*Fnis* Så lenge jeg trives i løpetøyet mitt så bruker jeg det. :o) Og om litt lekkert tøy får meg til å enda lettere å komme meg opp av sofaen og ut i skogen så er det vel ikke noe som er bedre enn det?

Poenget er jo ikke å ta seg så jævlig ut som mulig for å være proff heller?

Og ja - jeg løfter beina! :o) Ikke høye kneløft akkurat, men jeg subber ikke skoene i bakken nei.

Jeg skjønner at det er motiverende å kjøpe fine løpeklær, absolutt. Jeg synes også det. Poenget mitt er bare at når du løper, bør det minste fokus i verden være på hvordan du ser ut akkurat da.

Skrevet

Jeg skjønner at det er motiverende å kjøpe fine løpeklær, absolutt. Jeg synes også det. Poenget mitt er bare at når du løper, bør det minste fokus i verden være på hvordan du ser ut akkurat da.

Jeg kler meg ikke for å matche når jeg løper altså! :o) Jeg tar det som er rent der og da, om det er rød jakke og rosa bukse eller noe som matcher skikkelig er av mindre betydning gitt! Poenget er at det er godt å løpe i.

Gjest togli
Skrevet

Jeg bor langt uti huttiheita, så her møter jeg sjelden på folk når jeg er ute og løper. Allikevel liker jeg å ha på klær jeg synes er fine for da blir jeg så mye mer motivert til å løpe. Folk er så forskjellige og jeg er en sånn type som blir glad av å ha på klær jeg synes er pene (selv om ingen andre ser meg). Jeg er sikkert rar, men ;-)

Skrevet

Synd??? Eg har levd med den fargen i 30 år!

Sånn blir det: Alt som skal males blir "egghvit", dør, listverk og tak.

Så blir det Tarkett sitt våtromsbelegg (liker ikkje fliser), gulv er gråhvitt med spetter/mønster i lysbrunt og gråblåttbrunt he,he..., veggene blir en mellomting mellom beige og eggskallhvit og øverst en elegant bord i samme grunnfarge men med mønster i lysbrunt og gråbrunt.

Kvit baderomsinnredning, duppedittene er i chrom og frosta glass, radio, lokk til skittentøyskurv og dolokk i Eik.

Håndduker o.l. i brunt, grått og beige.

Tror det blir fint! :-) Det kan ihvertfall ikkje bli verre enn det var...

Ok, skjønner at du blir lei etter å ha levd med fargen i 30 år. Er litt skeptisk til fargene på gulvet som du beskriver, men ellers syns jeg det høres fint ut.

Skrevet

cathlin, det fins mange forskjellige rosafarger, og du må jo ikke like alle. Tvert om, det er viktig å finne de nyansene man liker.

Jeg hadde en rosa mohair-genser, som jeg elsket, og var fin i.

Mange år etterpå kjøpte jeg en erstatning - og den ble jeg aldri!!! glad i. Den var skikkelig ekkel i fargen, alt for sterk, litt suppete.

Men jeg skal, takket være ditt innlegg, se meg om etter noe som tilfredsstiller mitt rosabehov - selvsagt når jeg skal kjøpe et plagg eller en gjenstand jeg trenger uansett, jeg kjøper ikke unødvedig.

Men akkurat rosa mobiltelefoner og slikt, kan jeg dy meg for! Da heller crocs, puter, møbeltrekk, matter, klær. Jeg har et 25 år gammelt lys lys rosa langt sommerskjørt i flortynn bommull. Supermoderne nå også, men det er noe med livvidden jeg ikke skjønner ;)

''Men jeg skal, takket være ditt innlegg, se meg om etter noe som tilfredsstiller mitt rosabehov - selvsagt når jeg skal kjøpe et plagg eller en gjenstand jeg trenger uansett, jeg kjøper ikke unødvedig.''

M-m, jeg har også et visst rosabehov, og generelt shopping-behov. Skulle ønske at jeg kjente noen rike som innså at jeg hadde slike behov, *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...