GeirB Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Ok, skjønner at du blir lei etter å ha levd med fargen i 30 år. Er litt skeptisk til fargene på gulvet som du beskriver, men ellers syns jeg det høres fint ut. Her er gulvet: http://www.tarkett-floors.com/floors/site/no-no/topic/wetroom/article/20057/article.asp Litt i tvil eg og, men tror (håper) det blir bra i lag. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Svigermor har alltid vært glad i rosa, men klart å bruke avdempede rosafarger, så det har faktisk vært riktig så fint Jeg glemmer imidlertid aldri badet i barndomshjemmet til mannen min. Der var det rosa vegg-til-vegg teppe (på badet, ja!), rosa badekar, servant og klosett. Det var egentlig lekkert den gangen, men jeg tror det er den eneste gangen jeg har sett vegg-til-vegg teppe på et bad :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Svigermor har alltid vært glad i rosa, men klart å bruke avdempede rosafarger, så det har faktisk vært riktig så fint Jeg glemmer imidlertid aldri badet i barndomshjemmet til mannen min. Der var det rosa vegg-til-vegg teppe (på badet, ja!), rosa badekar, servant og klosett. Det var egentlig lekkert den gangen, men jeg tror det er den eneste gangen jeg har sett vegg-til-vegg teppe på et bad :-) Da har du ikke tilbrakt mye tid i England. Der er vegg-til-vegg teppe på badet veldig vanlig. Herregud så upraktisk det er. Jeg tør jo knapt barbere leggene i frykt for å sprute vann. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Her er gulvet: http://www.tarkett-floors.com/floors/site/no-no/topic/wetroom/article/20057/article.asp Litt i tvil eg og, men tror (håper) det blir bra i lag. Det var mye finere en det jeg forestilte meg da jeg leste beskrivelsene. Av en eller annen grunn tror jeg liksom at det er noe harry ved deg, kanskje det er navnet jeg forbinder med noen andre, også blir jeg overrasket over at du ikke er det likevel. Ikke ta deg nær av det:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Svigermor har alltid vært glad i rosa, men klart å bruke avdempede rosafarger, så det har faktisk vært riktig så fint Jeg glemmer imidlertid aldri badet i barndomshjemmet til mannen min. Der var det rosa vegg-til-vegg teppe (på badet, ja!), rosa badekar, servant og klosett. Det var egentlig lekkert den gangen, men jeg tror det er den eneste gangen jeg har sett vegg-til-vegg teppe på et bad :-) Oj oj, nei, vegg-til-vegg teppe er sjelden bra:-) Tepper som sitter fast er generelt sett veldig upraktiske, bortsett fra at de demper lyd. Det hørtes ut som et litt overdrevet rosa bad. 0 Siter
GeirB Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Det var mye finere en det jeg forestilte meg da jeg leste beskrivelsene. Av en eller annen grunn tror jeg liksom at det er noe harry ved deg, kanskje det er navnet jeg forbinder med noen andre, også blir jeg overrasket over at du ikke er det likevel. Ikke ta deg nær av det:-) Neida eg tar meg ikkje nær av det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Da har du ikke tilbrakt mye tid i England. Der er vegg-til-vegg teppe på badet veldig vanlig. Herregud så upraktisk det er. Jeg tør jo knapt barbere leggene i frykt for å sprute vann. Har bare vært i England en gang, ja ;-) 0 Siter
adelie Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 ''Men jeg skal, takket være ditt innlegg, se meg om etter noe som tilfredsstiller mitt rosabehov - selvsagt når jeg skal kjøpe et plagg eller en gjenstand jeg trenger uansett, jeg kjøper ikke unødvedig.'' M-m, jeg har også et visst rosabehov, og generelt shopping-behov. Skulle ønske at jeg kjente noen rike som innså at jeg hadde slike behov, *sukk* ''generelt shopping-behov.'' Jeg har heldigvis ikke shoppingbehov, jeg liker ikke engang ordet shopping. Hadde jeg visst hvorfor, skulle jeg lært det bort til deg. Ja, hvis du ville, altså 0 Siter
cathlin Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 ''generelt shopping-behov.'' Jeg har heldigvis ikke shoppingbehov, jeg liker ikke engang ordet shopping. Hadde jeg visst hvorfor, skulle jeg lært det bort til deg. Ja, hvis du ville, altså Det hadde vært interessant å høre. Kanskje du får dekket behovene dine på andre måter? 0 Siter
adelie Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Det hadde vært interessant å høre. Kanskje du får dekket behovene dine på andre måter? Næh... Ønsker meg kjæreste, jeg! Men er blitt litt kravstor. Og treffer ingen for itden. 0 Siter
Gjest saape Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Eneste ROSA vi har i huset er at jeg har gått litt berserk i butikken Saape, har endel ROSA stash til badet. Frisket det opp litt. 0 Siter
KaVa Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Bortsett fra alt rosa dillet til vesla? Fint lite. Likte ikke engang rosa da jeg var lita - ei dillete farge... 0 Siter
cathlin Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Bortsett fra alt rosa dillet til vesla? Fint lite. Likte ikke engang rosa da jeg var lita - ei dillete farge... Det er aldri for sent å begynne å like rosa. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Næh... Ønsker meg kjæreste, jeg! Men er blitt litt kravstor. Og treffer ingen for itden. Håper du møter den rette snart. Jeg syns det er bra å ha noen krav for da er det kanskje lettere å være bevisst på hvem man velger, at dere vil passe sammen. Jeg har nesten ikke begynt å tenke på kjæreste, lurte litt på å få meg en hund, men er allergisk, så, jeg klarer meg helt fint med de støffa stoff. 0 Siter
cathlin Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Eneste ROSA vi har i huset er at jeg har gått litt berserk i butikken Saape, har endel ROSA stash til badet. Frisket det opp litt. Supert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.