Gå til innhold

Hva har dere som er ROSA?

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

50

• frosken

10

• adelie

10

• GeirB

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Svigermor har alltid vært glad i rosa, men klart å bruke avdempede rosafarger, så det har faktisk vært riktig så fint :)

Jeg glemmer imidlertid aldri badet i barndomshjemmet til mannen min. Der var det rosa vegg-til-vegg teppe (på badet, ja!), rosa badekar, servant og klosett. Det var egentlig lekkert den gangen, men jeg tror det er den eneste gangen jeg har sett vegg-til-vegg teppe på et bad :-)

Glimtipper
Skrevet

Svigermor har alltid vært glad i rosa, men klart å bruke avdempede rosafarger, så det har faktisk vært riktig så fint :)

Jeg glemmer imidlertid aldri badet i barndomshjemmet til mannen min. Der var det rosa vegg-til-vegg teppe (på badet, ja!), rosa badekar, servant og klosett. Det var egentlig lekkert den gangen, men jeg tror det er den eneste gangen jeg har sett vegg-til-vegg teppe på et bad :-)

Da har du ikke tilbrakt mye tid i England. Der er vegg-til-vegg teppe på badet veldig vanlig. Herregud så upraktisk det er. Jeg tør jo knapt barbere leggene i frykt for å sprute vann.

Skrevet

Her er gulvet:

http://www.tarkett-floors.com/floors/site/no-no/topic/wetroom/article/20057/article.asp

Litt i tvil eg og, men tror (håper) det blir bra i lag.

Det var mye finere en det jeg forestilte meg da jeg leste beskrivelsene.

Av en eller annen grunn tror jeg liksom at det er noe harry ved deg, kanskje det er navnet jeg forbinder med noen andre, også blir jeg overrasket over at du ikke er det likevel. Ikke ta deg nær av det:-)

Skrevet

Oj oj, nei, vegg-til-vegg teppe er sjelden bra:-) Tepper som sitter fast er generelt sett veldig upraktiske, bortsett fra at de demper lyd.

Det hørtes ut som et litt overdrevet rosa bad.

Skrevet

Det var mye finere en det jeg forestilte meg da jeg leste beskrivelsene.

Av en eller annen grunn tror jeg liksom at det er noe harry ved deg, kanskje det er navnet jeg forbinder med noen andre, også blir jeg overrasket over at du ikke er det likevel. Ikke ta deg nær av det:-)

Neida eg tar meg ikkje nær av det. :)

Gjest togli
Skrevet

Da har du ikke tilbrakt mye tid i England. Der er vegg-til-vegg teppe på badet veldig vanlig. Herregud så upraktisk det er. Jeg tør jo knapt barbere leggene i frykt for å sprute vann.

Har bare vært i England en gang, ja ;-)

Skrevet

''Men jeg skal, takket være ditt innlegg, se meg om etter noe som tilfredsstiller mitt rosabehov - selvsagt når jeg skal kjøpe et plagg eller en gjenstand jeg trenger uansett, jeg kjøper ikke unødvedig.''

M-m, jeg har også et visst rosabehov, og generelt shopping-behov. Skulle ønske at jeg kjente noen rike som innså at jeg hadde slike behov, *sukk*

''generelt shopping-behov.'' Jeg har heldigvis ikke shoppingbehov, jeg liker ikke engang ordet shopping. Hadde jeg visst hvorfor, skulle jeg lært det bort til deg. Ja, hvis du ville, altså :)

Skrevet

''generelt shopping-behov.'' Jeg har heldigvis ikke shoppingbehov, jeg liker ikke engang ordet shopping. Hadde jeg visst hvorfor, skulle jeg lært det bort til deg. Ja, hvis du ville, altså :)

Det hadde vært interessant å høre. Kanskje du får dekket behovene dine på andre måter?

Skrevet

Det hadde vært interessant å høre. Kanskje du får dekket behovene dine på andre måter?

Næh... Ønsker meg kjæreste, jeg! Men er blitt litt kravstor. Og treffer ingen for itden.

Gjest saape
Skrevet

Eneste ROSA vi har i huset er at jeg har gått litt berserk i butikken Saape, har endel ROSA stash til badet. Frisket det opp litt.

Skrevet

Bortsett fra alt rosa dillet til vesla? Fint lite. Likte ikke engang rosa da jeg var lita - ei dillete farge...

Skrevet

Bortsett fra alt rosa dillet til vesla? Fint lite. Likte ikke engang rosa da jeg var lita - ei dillete farge...

Det er aldri for sent å begynne å like rosa.

Skrevet

Næh... Ønsker meg kjæreste, jeg! Men er blitt litt kravstor. Og treffer ingen for itden.

Håper du møter den rette snart. Jeg syns det er bra å ha noen krav for da er det kanskje lettere å være bevisst på hvem man velger, at dere vil passe sammen.

Jeg har nesten ikke begynt å tenke på kjæreste, lurte litt på å få meg en hund, men er allergisk, så, jeg klarer meg helt fint med de støffa stoff.

Skrevet

Eneste ROSA vi har i huset er at jeg har gått litt berserk i butikken Saape, har endel ROSA stash til badet. Frisket det opp litt.

Supert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...