astridny Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hei. Er det noen som vet hva ca prisen er for 2-3 dager på sfo bare etter skolen? På forhånd tusen takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det varierer fra kommune til kommune. Hos oss koster det ca 1.500,- for halv plass + mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest teminimai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er det engangstilfeller, eller fast? Her er det 200 kroner for enkeltdager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Er det engangstilfeller, eller fast? Her er det 200 kroner for enkeltdager. fast 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest teminimai Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 fast Da kan du sikkert ha sånn kortplass, jeg tror det er 7,5 timer som du kan fordele over uka. I hvert fall er det det her. Prisene i din komune finner du sikkert på hjemmesiden deres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søk på nettet om din kommune Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er forskjellig fra kommune til kommune, både priser og hvordan du "kan bruke SFO". Hos oss har vi valgt, 0 - 14 timer i uken, betaler 720 ,- pr mnd for dette timeantallet. Spiller ingen rolle om vi bruker timene på morgenen eller ettermiddagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Da kan du sikkert ha sånn kortplass, jeg tror det er 7,5 timer som du kan fordele over uka. I hvert fall er det det her. Prisene i din komune finner du sikkert på hjemmesiden deres. Det er det nok forskjell på fra kommune til kommune. Hos oss kan du søke om full tid, altså 5 dager,eller antall dager du trenger pr. uke. Du kan ikke søke om plass f.eks. 15 timer pr. uke. Du kan også kjøpe enkeltdager ved behov da. Vi har full plass og betaler ca 2450 i mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Da kan du sikkert ha sånn kortplass, jeg tror det er 7,5 timer som du kan fordele over uka. I hvert fall er det det her. Prisene i din komune finner du sikkert på hjemmesiden deres. Hos oss er det nå 2 satser, en for halv plass og en for hel plass. Tror rett og slett det ble for mye å administrere med div. satser. Stor skole. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hos oss er det nå 2 satser, en for halv plass og en for hel plass. Tror rett og slett det ble for mye å administrere med div. satser. Stor skole. Sånn er det her også. Trodde det var vanlig, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sånn er det her også. Trodde det var vanlig, jeg. Det ble sånn fra februar såvidt jeg husker, tidligere var det flere satser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klaymen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er forskjellig fra kommune til kommune, både priser og hvordan du "kan bruke SFO". Hos oss har vi valgt, 0 - 14 timer i uken, betaler 720 ,- pr mnd for dette timeantallet. Spiller ingen rolle om vi bruker timene på morgenen eller ettermiddagen. Håh!! Er det _så_ stor forskjell? Hos oss er det over eller under 12 timer, vi har inntil 12 timer og betaler 1350.- pluss matpenger 150! Hm, irriterende at det er så store forskjeller? Tror ikke de har så innmari ekstra bra tilbud her selv om det er dobbelt så dyrt som hos dere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cillimor Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 jeg har 3 dager fast i uken, da kan han være der både før og etter skolen. Det betaler vi 1550 kr for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Vi har ikke mulighet for deltidsplass, men fulltidsplass koster 1200,-, og når jeg ser hva dere andre betaler, så er visst ikke det så ille! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Vi betaler 1750,- for full plass inkl. mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kommer an på hvor du bor. Her koster halv plass (inntill 12 timer pr uke) ca. 1350,- tror jeg. Full plass koster 2150,- Vi kan kjøpe enkelttimer til 27,- pr time. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.