Gå til innhold

Pris på sfo

astridny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest teminimai

fast

Da kan du sikkert ha sånn kortplass, jeg tror det er 7,5 timer som du kan fordele over uka. I hvert fall er det det her. Prisene i din komune finner du sikkert på hjemmesiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest søk på nettet om din kommune

Det er forskjellig fra kommune til kommune, både priser og hvordan du "kan bruke SFO".

Hos oss har vi valgt, 0 - 14 timer i uken, betaler 720 ,- pr mnd for dette timeantallet.

Spiller ingen rolle om vi bruker timene på morgenen eller ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Da kan du sikkert ha sånn kortplass, jeg tror det er 7,5 timer som du kan fordele over uka. I hvert fall er det det her. Prisene i din komune finner du sikkert på hjemmesiden deres.

Det er det nok forskjell på fra kommune til kommune. Hos oss kan du søke om full tid, altså 5 dager,eller antall dager du trenger pr. uke.

Du kan ikke søke om plass f.eks. 15 timer pr. uke.

Du kan også kjøpe enkeltdager ved behov da.

Vi har full plass og betaler ca 2450 i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det nå 2 satser, en for halv plass og en for hel plass. Tror rett og slett det ble for mye å administrere med div. satser. Stor skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det nå 2 satser, en for halv plass og en for hel plass. Tror rett og slett det ble for mye å administrere med div. satser. Stor skole.

Sånn er det her også. Trodde det var vanlig, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her også. Trodde det var vanlig, jeg.

Det ble sånn fra februar såvidt jeg husker, tidligere var det flere satser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klaymen

Det er forskjellig fra kommune til kommune, både priser og hvordan du "kan bruke SFO".

Hos oss har vi valgt, 0 - 14 timer i uken, betaler 720 ,- pr mnd for dette timeantallet.

Spiller ingen rolle om vi bruker timene på morgenen eller ettermiddagen.

Håh!! Er det _så_ stor forskjell? Hos oss er det over eller under 12 timer, vi har inntil 12 timer og betaler 1350.- pluss matpenger 150! Hm, irriterende at det er så store forskjeller? Tror ikke de har så innmari ekstra bra tilbud her selv om det er dobbelt så dyrt som hos dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 3 dager fast i uken, da kan han være der både før og etter skolen. Det betaler vi 1550 kr for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke mulighet for deltidsplass, men fulltidsplass koster 1200,-, og når jeg ser hva dere andre betaler, så er visst ikke det så ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikkersen

Kommer an på hvor du bor. Her koster halv plass (inntill 12 timer pr uke) ca. 1350,- tror jeg. Full plass koster 2150,- Vi kan kjøpe enkelttimer til 27,- pr time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...