Gå til innhold

Langhelg og/eller 1.mai-feiring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere, er det fri og langhelg, og hva finner dere på? Her er vi hjemme.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

15

• meg__123!

2

• Anonym 82

2

• Bookworm

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest mandolina
Skrevet

Skal være hjemme og jobbe, har hjemmekontor og arbeidet har hopet seg litt opp.

HILSEN

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har 5 nattevakter å se frem til nå. Blir litt ekstra penger da ;O)

Skrevet

Jeg satt å tenkte på det tidligere i dag. I min ungdom så hadde jeg vært igang å stelle meg til fest :) Etter barna kom så endret det seg ganske mye ja :)

Men altså ingen fest i dag. Blir hjemme (kanskje en sentrumstur 1.mai) frem til fredag, da drar heile hurven bort på camping for første gang i år. Min mann kunne ikke ta fri fredagen. Vi skal plante litt i blomsterkasser og kanskje guttene svinger kosten litt på leveggene. Sola skal stråle så dette kan bli en koselig helg! :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Her blir det eksamenslesing. Og litt soling på verandaen. ;-)

Skrevet

Skal være hjemme og jobbe, har hjemmekontor og arbeidet har hopet seg litt opp.

HILSEN

Tog i morgen, jobbe på hjemmekontoret fredag.

Skrevet

Jeg har jobba inn fri, så jeg skal grille med gode venner og godt drikke.

Skrevet

I kveld skal vi ha svinefile og fløtegratinerte poteter til mat, så skal vi kose oss i badekaret, før vi kryper under rent sengetøy :0)

Vi har vært sammen i 11 år i kveld ;0)

Så det må jo feires!

Skrevet

Jeg har jobba inn fri, så jeg skal grille med gode venner og godt drikke.

Er du som står for prompingen da?? ;0)

Skrevet

Er du som står for prompingen da?? ;0)

Det kommer an på hvem som kommer. Det finnes faktisk folk som promper mer enn meg, særlig etter å ha spist atten pølser i brød med rå løk!

Du skulle kommet da, vi kunne danset jenka!

Skrevet

I kveld skal vi ha svinefile og fløtegratinerte poteter til mat, så skal vi kose oss i badekaret, før vi kryper under rent sengetøy :0)

Så det må jo feires!

Å? Gratulerer!!

Skrevet

Det kommer an på hvem som kommer. Det finnes faktisk folk som promper mer enn meg, særlig etter å ha spist atten pølser i brød med rå løk!

Du skulle kommet da, vi kunne danset jenka!

He, he, ikke sant! Det kunne vi!

Men bare om du tok meg med på det flyvende teppet ditt ;0)

Skrevet

Så det må jo feires!

Wow, ikke mange som får til det for tiden... Feirer hver mnd vi da, og i morgen har vi 3 år og 5 mnd-dag:-)

Gratulerer, og kos dere!!

Skrevet

He, he, ikke sant! Det kunne vi!

Men bare om du tok meg med på det flyvende teppet ditt ;0)

Klart du skulle fått prøve det flyvende teppet mitt! Jeg klarer helt sikkert å blåse teppet laaaangt avgårde, med litt assistans fra sydlige trakter! Skulle hatt på meg den bredbremmede pelslua mi også, og ølbr..solbriller! :-)

Skrevet

Wow, ikke mange som får til det for tiden... Feirer hver mnd vi da, og i morgen har vi 3 år og 5 mnd-dag:-)

Gratulerer, og kos dere!!

Takk!

Og gratulerer til dere også!

Ikke mange av "natt til første mai" forholdene som holder hvertfall ;0)

Skrevet

Klart du skulle fått prøve det flyvende teppet mitt! Jeg klarer helt sikkert å blåse teppet laaaangt avgårde, med litt assistans fra sydlige trakter! Skulle hatt på meg den bredbremmede pelslua mi også, og ølbr..solbriller! :-)

Hi, hi, lekkert ;0)

Skrevet

Takk!

Og gratulerer til dere også!

Ikke mange av "natt til første mai" forholdene som holder hvertfall ;0)

Hmm, stemmer det! Mange som trenger noen å varme seg på etter et russebad ja;-)

Vel, 1. desember for 3 år og 5 mnd siden var jeg på julebord... Ikke alle de forholdene som holder heller skal jeg si deg! He he... Men jeg visste hvem jeg ville ha lenge før det da:-)

Skrevet

Hmm, stemmer det! Mange som trenger noen å varme seg på etter et russebad ja;-)

Vel, 1. desember for 3 år og 5 mnd siden var jeg på julebord... Ikke alle de forholdene som holder heller skal jeg si deg! He he... Men jeg visste hvem jeg ville ha lenge før det da:-)

He, he, jeg var faktisk bare 15 da jeg traff han :0)

Julebord ja, skjer mye rart der og! He, he!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...