adelie Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Hva gjør dere, er det fri og langhelg, og hva finner dere på? Her er vi hjemme. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Skal være hjemme og jobbe, har hjemmekontor og arbeidet har hopet seg litt opp. HILSEN 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg har 5 nattevakter å se frem til nå. Blir litt ekstra penger da ;O) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg satt å tenkte på det tidligere i dag. I min ungdom så hadde jeg vært igang å stelle meg til fest Etter barna kom så endret det seg ganske mye ja Men altså ingen fest i dag. Blir hjemme (kanskje en sentrumstur 1.mai) frem til fredag, da drar heile hurven bort på camping for første gang i år. Min mann kunne ikke ta fri fredagen. Vi skal plante litt i blomsterkasser og kanskje guttene svinger kosten litt på leveggene. Sola skal stråle så dette kan bli en koselig helg! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Her blir det eksamenslesing. Og litt soling på verandaen. ;-) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Skal være hjemme og jobbe, har hjemmekontor og arbeidet har hopet seg litt opp. HILSEN Tog i morgen, jobbe på hjemmekontoret fredag. 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg har jobba inn fri, så jeg skal grille med gode venner og godt drikke. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 I kveld skal vi ha svinefile og fløtegratinerte poteter til mat, så skal vi kose oss i badekaret, før vi kryper under rent sengetøy :0) Vi har vært sammen i 11 år i kveld ;0) Så det må jo feires! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg har jobba inn fri, så jeg skal grille med gode venner og godt drikke. Er du som står for prompingen da?? ;0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Er du som står for prompingen da?? ;0) Det kommer an på hvem som kommer. Det finnes faktisk folk som promper mer enn meg, særlig etter å ha spist atten pølser i brød med rå løk! Du skulle kommet da, vi kunne danset jenka! 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 I kveld skal vi ha svinefile og fløtegratinerte poteter til mat, så skal vi kose oss i badekaret, før vi kryper under rent sengetøy :0) Vi har vært sammen i 11 år i kveld ;0) Så det må jo feires! Å? Gratulerer!! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Det kommer an på hvem som kommer. Det finnes faktisk folk som promper mer enn meg, særlig etter å ha spist atten pølser i brød med rå løk! Du skulle kommet da, vi kunne danset jenka! He, he, ikke sant! Det kunne vi! Men bare om du tok meg med på det flyvende teppet ditt ;0) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 I kveld skal vi ha svinefile og fløtegratinerte poteter til mat, så skal vi kose oss i badekaret, før vi kryper under rent sengetøy :0) Vi har vært sammen i 11 år i kveld ;0) Så det må jo feires! Wow, ikke mange som får til det for tiden... Feirer hver mnd vi da, og i morgen har vi 3 år og 5 mnd-dag:-) Gratulerer, og kos dere!! 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 He, he, ikke sant! Det kunne vi! Men bare om du tok meg med på det flyvende teppet ditt ;0) Klart du skulle fått prøve det flyvende teppet mitt! Jeg klarer helt sikkert å blåse teppet laaaangt avgårde, med litt assistans fra sydlige trakter! Skulle hatt på meg den bredbremmede pelslua mi også, og ølbr..solbriller! :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Wow, ikke mange som får til det for tiden... Feirer hver mnd vi da, og i morgen har vi 3 år og 5 mnd-dag:-) Gratulerer, og kos dere!! Takk! Og gratulerer til dere også! Ikke mange av "natt til første mai" forholdene som holder hvertfall ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Klart du skulle fått prøve det flyvende teppet mitt! Jeg klarer helt sikkert å blåse teppet laaaangt avgårde, med litt assistans fra sydlige trakter! Skulle hatt på meg den bredbremmede pelslua mi også, og ølbr..solbriller! :-) Hi, hi, lekkert ;0) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Takk! Og gratulerer til dere også! Ikke mange av "natt til første mai" forholdene som holder hvertfall ;0) Hmm, stemmer det! Mange som trenger noen å varme seg på etter et russebad ja;-) Vel, 1. desember for 3 år og 5 mnd siden var jeg på julebord... Ikke alle de forholdene som holder heller skal jeg si deg! He he... Men jeg visste hvem jeg ville ha lenge før det da:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Hmm, stemmer det! Mange som trenger noen å varme seg på etter et russebad ja;-) Vel, 1. desember for 3 år og 5 mnd siden var jeg på julebord... Ikke alle de forholdene som holder heller skal jeg si deg! He he... Men jeg visste hvem jeg ville ha lenge før det da:-) He, he, jeg var faktisk bare 15 da jeg traff han :0) Julebord ja, skjer mye rart der og! He, he! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.