Gå til innhold

Langhelg og/eller 1.mai-feiring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja selvfølgelig!

*lurer på hvordan jeg skulle klare å matche den pels lua..*

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

15

• meg__123!

2

• Anonym 82

2

• Bookworm

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He, he, jeg var faktisk bare 15 da jeg traff han :0)

Julebord ja, skjer mye rart der og! He, he!

På julebordet vi hadde sist, begynte den ene kontorassistenten å strippe. Kanskje like greit at hun gikk av med pensjon måneden etter. Synes i grunn det var fint å få ny assistent.

Skrevet

*lurer på hvordan jeg skulle klare å matche den pels lua..*

Herregud, har du ikke hijab?!

Skrevet

*LOL*

Det hadde vel passet!

Skrevet

På julebordet vi hadde sist, begynte den ene kontorassistenten å strippe. Kanskje like greit at hun gikk av med pensjon måneden etter. Synes i grunn det var fint å få ny assistent.

Uff...Da måtte hun jo vært gammal, også strippe....

Får håpe den nye viderfører tradisjonen da ;0)

I Kr.sand var det jo to som hadde seg under middags bordet!

Flaut å bli fersket slik..

Skrevet

*LOL*

Det hadde vel passet!

Ja, ærlig talt! Men kanskje du kunne hatt på deg abaya istedet, så hadde du sluppet å lure på hva du skulle ha på deg. Dessuten hadde det i grunn matchet bra med det flyvende teppet mitt. Blir liksom ikke helt det samme å ha en passasjer iført MC-dress på det arabiske teppet mitt. Men du bruker kanskje ikke så mye lær? Nei, du høres ikke ut som du bruker mye lær.

Skrevet

Er det sånn en du har? *LOL*

Skrevet

Uff...Da måtte hun jo vært gammal, også strippe....

Får håpe den nye viderfører tradisjonen da ;0)

I Kr.sand var det jo to som hadde seg under middags bordet!

Flaut å bli fersket slik..

Fersket? De fleste oppegående mennesker ville vel merket om noen hadde seg under bordet der man satt og spiste? Guri malla!

Joda, dama var gammal, temmelig skrukkete og fornøyd med presentasjonen var hun tilsynelatende også.

Skrevet

Er det sånn en du har? *LOL*

Nei, det hadde blitt varmt med de lodne ørene mine!

Skrevet

Ja, ærlig talt! Men kanskje du kunne hatt på deg abaya istedet, så hadde du sluppet å lure på hva du skulle ha på deg. Dessuten hadde det i grunn matchet bra med det flyvende teppet mitt. Blir liksom ikke helt det samme å ha en passasjer iført MC-dress på det arabiske teppet mitt. Men du bruker kanskje ikke så mye lær? Nei, du høres ikke ut som du bruker mye lær.

Hva i alle dager er en abaya?

Liker lær og lakk jeg :0)

Skrevet

Fersket? De fleste oppegående mennesker ville vel merket om noen hadde seg under bordet der man satt og spiste? Guri malla!

Joda, dama var gammal, temmelig skrukkete og fornøyd med presentasjonen var hun tilsynelatende også.

Usj, var nok ikke et vakkert syn...

De hadde seg under langbordet, der folk gikk å tok mat.

Lange duker...Hi, hi!

Skrevet

Nei, det hadde blitt varmt med de lodne ørene mine!

He, he! Såpass!

Skrevet

Usj, var nok ikke et vakkert syn...

De hadde seg under langbordet, der folk gikk å tok mat.

Lange duker...Hi, hi!

Haha, tok noen bilde?!

Skrevet

Haha, tok noen bilde?!

Nei, hehe, men mannen glemte mobilen sin der, og kona ringte og ringte...

Dagen etter stod det i avisen, der ble også den forsvunnede mobil nevnt. Så kona skjønte jo alt! Idioter vett du! He,he!

Skrevet

Nei, hehe, men mannen glemte mobilen sin der, og kona ringte og ringte...

Dagen etter stod det i avisen, der ble også den forsvunnede mobil nevnt. Så kona skjønte jo alt! Idioter vett du! He,he!

Æsj, drittsekk da! Håper kona gikk fra han, for et mehe! Rart at vokse mennesker kan finne på sånt egentlig. Eller det hadde kanskje vært rarere om de ikke var voksne. Jeg vet ikke helt hva jeg mener jeg, fyttirakkern!

Skrevet

Æsj, drittsekk da! Håper kona gikk fra han, for et mehe! Rart at vokse mennesker kan finne på sånt egentlig. Eller det hadde kanskje vært rarere om de ikke var voksne. Jeg vet ikke helt hva jeg mener jeg, fyttirakkern!

He, he, tror hun gjorde det ja!

Men må stikke, mat på gang :0)

Prates!

Skrevet

Fy fader, det der hadde jeg fått klaus av!

Du synes ikke det er fint vel?

Mye heller tights mannen da ;0)

Fint og fint, det er vel strengt talt få som synes det er _fint_, men det er jo mange som går med det. Samtidig er det mange som går med klovnedrakt en helt ordinær sommerdag på handlesenteret, det synes jeg er verre.

Skrevet

He, he, tror hun gjorde det ja!

Men må stikke, mat på gang :0)

Prates!

Vi snakkes! Ha det kjempekoselig i kveld. Kos dere med maten og gratulerer nok en gang!

Hei, hei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...