filiokus81 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Vi skal ha venner til middag både fredag og lørdag, ellers skal vi bare slappe av hjemme. Eldstejenta på 2,5 har ikke vært helt i form de siste dagene, så vi tar livet med ro og lar henne komme skikkelig til hektene igjen. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Skal spille med korpset i morgen, så vi har ikke fri. Teit med Kristi Himmelfart og 1. mai på samme dag. 0 Siter
GeirB Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Fri og langhelg, sove lenge (lengre enn vanlig) og jobbe med badet, kommer ikkje på noe mer. Fyll & fest blir det ihvertfall ikkje. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 I dag står bilvask og skogstur på programmet for oss. ) Akkurat nå sitter vi og suller på hver vår pc, han går gjennom en cd han lastet ned i går og jeg kommenterer alle de sangene jeg kan på den og mimrer. Kos! ) I helga er det også bare oss og vi skal gjøre det som faller oss inn, forhåpentligvis blir det så fint vær at vi kan grille. ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Idag er det fri, så da slapper vi bare av. Imorgen er det skole igjen :/ Hadde vært deilig med en langhelg men.. Et helt annet tema: Noen som vet om bunnpris er åpen idag ? 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Idag er det fri, så da slapper vi bare av. Imorgen er det skole igjen :/ Hadde vært deilig med en langhelg men.. Et helt annet tema: Noen som vet om bunnpris er åpen idag ? Er det ikke fri på inneklemt dag på skolen der dere bor? 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Er det ikke fri på inneklemt dag på skolen der dere bor? nei det er privatskole så da får vi nok ikke noe fri :/ Betaler jo en haug for å gå der så er vel kanskje like greit 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.