Hushjelpen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Går det an å skjære ukokte poteter i små biter og legge de i alufolie på grillen? Blir de "kokt" da? Tar det lang tid? Tar det lenger tid enn andre grønnsaker, eller kan jeg pakke grønnsaker og poteter i samme pakke? Og når dere griller fisk, hvordan er det lurest og gjøre det uten at alt setter seg fast og kjøttet som skal grilles neste gang ikke skal smake bare fisk? Jeg er helt fersk i grill faget og trenger all den hjelpen jeg kan få) 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg henviser til mine andre grillsvar i trådene nedenfor. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Pakk potetene i folie - og lag bakte poteter, det tar lenger tid enn vanlige grønsaker som bare skal bli gjennomvarme og litt mykere. Fisk er best i folie det også, gjerne med urter, rømme og pepper 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Kok potetene litt møre før du legger dem på grillen. Drypp litt god olivenolje på og godt med salt når du serverer. Det er nydelig. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Kok potetene litt møre før du legger dem på grillen. Drypp litt god olivenolje på og godt med salt når du serverer. Det er nydelig. Har ikke mulighet for å koke dem først nemlig, jeg har kun micro og grill:o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Har ikke mulighet for å koke dem først nemlig, jeg har kun micro og grill:o) Du kan jo koke dem i microen da. Ha dem i et ildfast fat, hell på bittelitt vann og kok i vei ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Fisk griller jeg bare i alufolie. Blir så godt så 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.