filiokus81 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg gikk glipp av fruene, og får ikke sett reprisen lørdag heller. Noen som kan gi meg liten briefing på gårsdagens episode? Takker! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 http://dynamic.abc.go.com/streaming/landing det skal være mulig å se episoden her. Du finner Desperate Housewives til venstre i menyen. Den forrige episoden het "Welcome to Kanawaga" eller noe sånt, så velg den etter det. Jeg har ikke forsøkt linken selv, så kan ikke garantere at det funker. Fulgte ikke så godt med på episoden i går at jeg kan svare forniftig ;-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 forniftig, faktisk. Fornuftig. :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 http://dynamic.abc.go.com/streaming/landing det skal være mulig å se episoden her. Du finner Desperate Housewives til venstre i menyen. Den forrige episoden het "Welcome to Kanawaga" eller noe sånt, så velg den etter det. Jeg har ikke forsøkt linken selv, så kan ikke garantere at det funker. Fulgte ikke så godt med på episoden i går at jeg kan svare forniftig ;-) ( Får opp at kun "viewers from the United States" kan se hele episoder. Trasig! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Ingen? Kom igjen da folkens! ) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Fikk ikke sett hele, men fikk med meg at Gaby og Carlos skulle gifte seg, men så fikk hun vite at han var evig blind. Hun blonde eksen sa det til ho.. Tror ikke det ble noe giftemål, men hun ville ha han likevel :0) 0 Siter
tonie Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Fikk ikke sett hele, men fikk med meg at Gaby og Carlos skulle gifte seg, men så fikk hun vite at han var evig blind. Hun blonde eksen sa det til ho.. Tror ikke det ble noe giftemål, men hun ville ha han likevel :0) De er bare som skapt for hverandre, de to. Det der er ekte kjærlighet om jeg noen gang har sett det. De kommer aldri til å kunne forlate hverandre helt. De er nesten like kyniske, men dog. Sukk, jeg blir nesten romantisk her jeg sitter:) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 De er bare som skapt for hverandre, de to. Det der er ekte kjærlighet om jeg noen gang har sett det. De kommer aldri til å kunne forlate hverandre helt. De er nesten like kyniske, men dog. Sukk, jeg blir nesten romantisk her jeg sitter:) De passer bra sammen ja! Hun er jo bare nydelig :0) 0 Siter
tonie Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 De passer bra sammen ja! Hun er jo bare nydelig :0) Sånn utseendemessig, ja. Ellers vil jeg vel si at han er den nydeligste av dem;) 0 Siter
Colette Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Aner ikke :-( Det er glemt så fort serien er over. Aner ikke, og skjønner ikke, hvorfor denne overfladiske serien er så popluær. Har prøvd å og se og skjønne, men det nytter ikke..... Ser bare overfladiske amerikanere, i sin "muffinsverden". Grøss :-((( 0 Siter
GeirB Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 De er bare som skapt for hverandre, de to. Det der er ekte kjærlighet om jeg noen gang har sett det. De kommer aldri til å kunne forlate hverandre helt. De er nesten like kyniske, men dog. Sukk, jeg blir nesten romantisk her jeg sitter:) Tonie da! Ser du på det der ? 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Tonie da! Ser du på det der ? Jeg innrømmer at jeg ser på det, faktisk. Er det nå jeg blir steinet? 0 Siter
GeirB Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg innrømmer at jeg ser på det, faktisk. Er det nå jeg blir steinet? Nei så lett slipper du nok ikkje unna. Heretter får du kun bruke ètt nick på Dol! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg synes faktisk det var en litt kjedelig episode, mye fordi de to "hovedfokusene" slik jeg oppfattet det var 1. Lynette går i kirken og 2. Susan er desperat på å hindre sex mellom en på 28 og en som fyller 18 år om en uke. Dette var ihvertfall de slitsomme partiene! ;-) Ad 1: Lynette har aldri vært vant med kirkegåing, men bestemmer seg for å gå nå fordi hun har mye å være takknemlig for - helbredet fra kreft og hele familien overlevde tornadoen. Hun blir m Bree i hennes kirke, men gjør Bree flau fordi hun rekker opp hånda og stiller kritiske spørsmål til prestens preken. Etter Brees oppfordring går hun derfor i en annen kirke neste søndag, men Bree får høre fra presten at han synes det var positivt at hun tok m nye folk i kirka og Bree prøver derfor å få henne tilbake til sin (fordi hun vil ha goodwill fra presten til å bli valgt til leder av kvinneforeningen i kirka) 2. Susan får sin 28 år gamle nevø på besøk, han har nylig fått sparken fordi han hadde sex med sjefens 18-årige datter, og dette er selvsagt _meget_ sjokkerende å høre på for Susan (!!!!!) Så mistenker Susan at nevøen er i ferd med å legge an på datteren til hun nye dama (hun hvis mann forlot henne i forrige episode). det er ufattelig mye styr rundt dette, bl a at Susan styrter ut fra besøk hos Mike på rehab og råkjører hjem for å hindre dem i å ha sex. Og riktignok finner hun nevøen i senga med en dame, men det viser seg å være MOREN! (altså den nye dama i gata). Det kommer også fram at nevøen hadde sex med henne da han var 16 år, og at han også så dama knakke sin daværende ektemann i hodet med noe hardt. I tillegg var det litt om denne datteren til denne damen, som fant den brente lappen der grandtante skrev at moren hennes drepte faren, og at hun dro til morens eksmann for å få vite sannheten, men han hadde lovt å gi ekskkona et siste alibi. Og så var det dette med Carlos og Gaby som nevnt nedenfor, men de ble faktisk gift. Tror det skulle være det meste;-) Du gikk ikke glipp av en storartet episode... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Aner ikke :-( Det er glemt så fort serien er over. Aner ikke, og skjønner ikke, hvorfor denne overfladiske serien er så popluær. Har prøvd å og se og skjønne, men det nytter ikke..... Ser bare overfladiske amerikanere, i sin "muffinsverden". Grøss :-((( He he, muffinsverden. Bra betegnelse :-) Akkurat denne serien spiller litt på det glattpolerte inntrykket, og har en slags ironisk holdning til fremstillingen av det liksom-perfekte forstadslivet. Dette står jo i stor kontrast til alle de merkelige menneskene og relasjonene, men spennet er altså gjort ekstra stort mellom det overnaturlig grønne gresset og de nesten-karikerte innbyggerne, for å fremheve ironien. :-) Jeg fattet heller ikke oppstusset, men kjøpte første sesong på DVD og ble helt hekta. Nå i sesong 4 derimot, synes jeg serien har tapt seg veldig, og håper det bare skyldes manusforfatterstreiken over there... 0 Siter
filiokus81 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Skrevet 1. mai 2008 Jeg synes faktisk det var en litt kjedelig episode, mye fordi de to "hovedfokusene" slik jeg oppfattet det var 1. Lynette går i kirken og 2. Susan er desperat på å hindre sex mellom en på 28 og en som fyller 18 år om en uke. Dette var ihvertfall de slitsomme partiene! ;-) Ad 1: Lynette har aldri vært vant med kirkegåing, men bestemmer seg for å gå nå fordi hun har mye å være takknemlig for - helbredet fra kreft og hele familien overlevde tornadoen. Hun blir m Bree i hennes kirke, men gjør Bree flau fordi hun rekker opp hånda og stiller kritiske spørsmål til prestens preken. Etter Brees oppfordring går hun derfor i en annen kirke neste søndag, men Bree får høre fra presten at han synes det var positivt at hun tok m nye folk i kirka og Bree prøver derfor å få henne tilbake til sin (fordi hun vil ha goodwill fra presten til å bli valgt til leder av kvinneforeningen i kirka) 2. Susan får sin 28 år gamle nevø på besøk, han har nylig fått sparken fordi han hadde sex med sjefens 18-årige datter, og dette er selvsagt _meget_ sjokkerende å høre på for Susan (!!!!!) Så mistenker Susan at nevøen er i ferd med å legge an på datteren til hun nye dama (hun hvis mann forlot henne i forrige episode). det er ufattelig mye styr rundt dette, bl a at Susan styrter ut fra besøk hos Mike på rehab og råkjører hjem for å hindre dem i å ha sex. Og riktignok finner hun nevøen i senga med en dame, men det viser seg å være MOREN! (altså den nye dama i gata). Det kommer også fram at nevøen hadde sex med henne da han var 16 år, og at han også så dama knakke sin daværende ektemann i hodet med noe hardt. I tillegg var det litt om denne datteren til denne damen, som fant den brente lappen der grandtante skrev at moren hennes drepte faren, og at hun dro til morens eksmann for å få vite sannheten, men han hadde lovt å gi ekskkona et siste alibi. Og så var det dette med Carlos og Gaby som nevnt nedenfor, men de ble faktisk gift. Tror det skulle være det meste;-) Du gikk ikke glipp av en storartet episode... Tuuusen takk morsan, kjekt med folk som skriver skikkelige referater ) *neier* 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Nei så lett slipper du nok ikkje unna. Heretter får du kun bruke ètt nick på Dol! :-) Jeg har strengt talt ikke brukt nick utenom mitt eget siden den gangen jeg skrev det innlegget med flere nick. Det er faktisk sant. Kjedelig, men sant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.