Wibecke Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 I dag er det 5 år siden vi fikk den herligste samtalen i verden. Vi var blitt mamma og pappa igjen og storesøster var endelig STORESØSTER. Hun fikk løpe inn på avdelingen og fortelle at hun var blitt storesøster... 12 dager senere holder vi han i våre armer i Colombia :-) Nå er det helt utrolig at det faktisk har gått 5 år og at den lille babyen vi fikk i 2003 er blitt en STOR gutt på 5 herlige. Han har bestemt seg for å bli fotballspiller når han blir stor, eller så lurer han på det meste om dagen, snakker ustoppelig og er sint og kjei, stri og vrang, men akkurat som en 5 åring skal være. Ønsker alle en god lang helg :-) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosered Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Så vidunderlig. 5-år er en hærlig alder. Gratulerer så mye med merkedagen. Så koselig at du deler litt av dagen med oss her inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei Wibecke! WOW fem år siden ja, JEG husker det som det var i går. Jeg var mer enn verpesyk da du fikk din lillegutt, og ett halvt år etter fikk jeg telefonen om min lillegutt, også. Tenk det, ja di vokser til. Det er sikkert år siden jeg har skrevet her inne, men dette MÅTTE jeg bare svare på. Du har jo ett nick jeg kjenner igjen fra di gode gamle dager her inne ;-D Ha en superduper arbeisdag..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegre Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 umulig å glemme slike merkedager! husker også dagen godt - minst 5 mnd på overtid ;-) gratulerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thuva1365380402 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei Wibecke! WOW fem år siden ja, JEG husker det som det var i går. Jeg var mer enn verpesyk da du fikk din lillegutt, og ett halvt år etter fikk jeg telefonen om min lillegutt, også. Tenk det, ja di vokser til. Det er sikkert år siden jeg har skrevet her inne, men dette MÅTTE jeg bare svare på. Du har jo ett nick jeg kjenner igjen fra di gode gamle dager her inne ;-D Ha en superduper arbeisdag..... Hei BMS! Så koselig å se nicket ditt igjen også. Lenge siden sist. Håper dere har det bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thuva1365380402 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer med 5-årsdagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg blir enda mer nostalgisk enn deg Wibecke. I dag er det akkurat 10 år siden vi fikk telefon fra Verdens Barn om at vi var blitt tildelt en bitteliten gutt på tre uker fra Korea. Saksbehandleren fra VB leste opp noen punkter fra helserapporten hans, det var noen små bagateller som vi kunne spørre en lege om. Papirene fikk vi allerede dagen etter, en liten liten gutt var blitt vår. Vår egenfødte datter som da var 7 år var litt skeptisk men godtok fort at hun nå var blitt storesøster. Etter fire måneder var det klart for vårt livs store reise til Korea. Vi fikk ikke møte gutten vår før etter tre dager, en liten time var alt vi fikk med ham da. Avreisedagen ble han kort og brutalt tatt fra fostermor og levert til oss. Det var godt å ha med storesøster som kunne roe ned en liten skremt gutt. Nå har lille skremte gutten fylt 10 år, og er stor, kul, tøff og tvinner fortsatt mamma rundt lillefingeren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wibecke Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg blir enda mer nostalgisk enn deg Wibecke. I dag er det akkurat 10 år siden vi fikk telefon fra Verdens Barn om at vi var blitt tildelt en bitteliten gutt på tre uker fra Korea. Saksbehandleren fra VB leste opp noen punkter fra helserapporten hans, det var noen små bagateller som vi kunne spørre en lege om. Papirene fikk vi allerede dagen etter, en liten liten gutt var blitt vår. Vår egenfødte datter som da var 7 år var litt skeptisk men godtok fort at hun nå var blitt storesøster. Etter fire måneder var det klart for vårt livs store reise til Korea. Vi fikk ikke møte gutten vår før etter tre dager, en liten time var alt vi fikk med ham da. Avreisedagen ble han kort og brutalt tatt fra fostermor og levert til oss. Det var godt å ha med storesøster som kunne roe ned en liten skremt gutt. Nå har lille skremte gutten fylt 10 år, og er stor, kul, tøff og tvinner fortsatt mamma rundt lillefingeren Hei avidi:-) Takk for at du deler dette med oss. Herlig historie. Vi har også en tøff og ganske så kuuuuul gutt i heimen, som definitivt klarer å trille mamma rundt lillefingeren ;-) Kos dere på den STORE dagen :-) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wibecke Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Hei Wibecke! WOW fem år siden ja, JEG husker det som det var i går. Jeg var mer enn verpesyk da du fikk din lillegutt, og ett halvt år etter fikk jeg telefonen om min lillegutt, også. Tenk det, ja di vokser til. Det er sikkert år siden jeg har skrevet her inne, men dette MÅTTE jeg bare svare på. Du har jo ett nick jeg kjenner igjen fra di gode gamle dager her inne ;-D Ha en superduper arbeisdag..... Takk skal du ha! Gøy å se igjen noen av nickene fra "gamle dager" sant? God helg :-) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strom Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Og vi her inne fulgte med i kulisssene ;o) Gratulerer med dagen! Tiden går fort.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidligere Trebarnmamsen (nå fire-) Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kjære Wibeke, blir helt nostalgisk her når jeg ser deg og andre nick fra "gamle dager"... Hi hi, veldig veldig koselig! Må gratulere deg her også med et flott jubileum! Jeg har jo hatt litt ulike nick etterhvert som barna har kommet som perler på en snor... Sånn i farten får jeg ikke endret til det det bør være; firebarnmamsen.... GOD HELG! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Husker veldig godt når dere fikk telefonen ja . Gratulerer med merkedagen *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.