Rapido Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tror 3-åringen vår har fått vannkopper. Han har små prikker(som klør) flere steder på magen,litt på ryggen og noen nedover låret.Han hadde feber på mandag og litt i går,men er hauk og hane igjen i dag.Er det normalt?Allmenntilstanden hans er også bra, bortsett fra at han er snørrat! I og med at han er mørk,ser vi ikke utslettet så godt som om han var lys. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kammilla Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er helt normalt at barna får lett feber når de har vannkoppene ) 6-åringen min har nettopp hatt dem, går rundt med røde prikker nå som er på vei til å forsvinne. Du trenger ikke stresse med å dra til legen. Med mindre det klør veldig. Bruk sink/hvit vask for å smøre på,kan lindre kløen.Men vær forberedt på at det ikke hjelper. Jeg måtte på legevakt med sønnen pga kløen,og vi fikk tabletter som hjalp veldig ) Hvis det er kommet bare noen få prikker, så er det enda flere i vente. ;o) Det går nok bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vannkopper og feber hører ofte sammen.. våre var feberfrie, så og si kløfrie også.. andre jeg kjenner var veldig syke.. God bedring til minsten! ) (godt å bli ferdig med det først som sist... og før det blir veeeldig varmt.. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.