Gå til innhold

Kan man bare reservere et nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et annet nick før, og ønsker å bruke dette igjen, men nå får jeg beskjed om at noen andre har nicket mitt!!!!

Når jeg valgte meg nytt passord, ble det andre ledig igjen da?

Pokker og, det var såååå bra det nicket...

Gjest Send mail til webmaster
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener. Nicket vårt følger kontoen vår. Så om du åpner en ny konto eller har glemt passordet slik at du ikke kommer inn på den kontoen så heter det vel at nicket er tatt, for det er det jo.

Da må du få kommet deg inn på kontoen igjen, ved å prøve å huske passordet ditt eller høre med webmaster om h*n kan hjelpe.

Hvis noen virkelig har tatt nicket ditt så kan du ta samme nicket og legge til en bokstav, et tegn, et tall el. så er det mulig å få brukt det igjen (eller det er nesten likt da)

Ikke helt ok kanskje hvis det forrige nicket blir brukt mye her inne nå, men ofte kan det kansje være at folk lager et nick og så uteblir for lange tide og da synes jo ikke det nicket noe særlig alikavel.

Gjest Moderator
Skrevet

Ja, det er kun mulig å reservere ett nick.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...