Hushjelpen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg hadde et annet nick før, og ønsker å bruke dette igjen, men nå får jeg beskjed om at noen andre har nicket mitt!!!! Når jeg valgte meg nytt passord, ble det andre ledig igjen da? Pokker og, det var såååå bra det nicket... 0 Siter
Gjest Send mail til webmaster Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Skjønner ikke helt hva du mener. Nicket vårt følger kontoen vår. Så om du åpner en ny konto eller har glemt passordet slik at du ikke kommer inn på den kontoen så heter det vel at nicket er tatt, for det er det jo. Da må du få kommet deg inn på kontoen igjen, ved å prøve å huske passordet ditt eller høre med webmaster om h*n kan hjelpe. Hvis noen virkelig har tatt nicket ditt så kan du ta samme nicket og legge til en bokstav, et tegn, et tall el. så er det mulig å få brukt det igjen (eller det er nesten likt da) Ikke helt ok kanskje hvis det forrige nicket blir brukt mye her inne nå, men ofte kan det kansje være at folk lager et nick og så uteblir for lange tide og da synes jo ikke det nicket noe særlig alikavel. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Ja, det er kun mulig å reservere ett nick. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.