Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såvidt jeg kan se er det ikke en eneste tråd her om selvangivelsen, den gale incestpappaen eller Julie Ege. Herregud, hva har skjedd med dolerne? Her diskuteres bare urettferdige lærere og barn på fødestuen. Det er så fremmed her:/

Gjest Näckrosa
Skrevet

:o)) nå leste jeg ditt innlegg.. Har akkurat levert inn selvangivelsen min, og holdt på å legge inn et par spørsmål her før innsendelse, men fikk ikke tid..

Deretter så jeg nyhetene, og innslag om saken i Østerrike.. Måtte skrive om det her, og da det var gjort, leste jeg denne tråden. -Er nok en del av det samme som opptar mange, men jeg går utifra at de fleste har levert selvangivelsen sin nå.. I tillegg tror jeg faktisk det var en tråd her om saken i Østerrike samme dag den ble kjent. :o)

Skrevet

Jeg har da sett både selvangivelsesspørsmål og om den Østerrike-saken, men dog ikke noe om Julie Ege...

Skrevet

Folk er apatiske og opptatt av sin egen navle (gjelder sikkert meg også)...

Ps! Det er Gro Harlem Brundtland sin skyld! :)

Skrevet

Haha, nå ble du litt Elling, bare motsatt:) Men jeg tror du har rett.

Skrevet

Jeg har da sett både selvangivelsesspørsmål og om den Østerrike-saken, men dog ikke noe om Julie Ege...

Ok, jeg har vel fulgt dårlig med. Men Julie Ege, hun var virkelig vakker hun! Det hadde jeg glemt eller eh, oversett, helt til jeg så bildekavalkaden i Dagbladet. En vakker kvinne, selv etter at hun passerte 60. DET er sjeldent:)

Skrevet

:o)) nå leste jeg ditt innlegg.. Har akkurat levert inn selvangivelsen min, og holdt på å legge inn et par spørsmål her før innsendelse, men fikk ikke tid..

Deretter så jeg nyhetene, og innslag om saken i Østerrike.. Måtte skrive om det her, og da det var gjort, leste jeg denne tråden. -Er nok en del av det samme som opptar mange, men jeg går utifra at de fleste har levert selvangivelsen sin nå.. I tillegg tror jeg faktisk det var en tråd her om saken i Østerrike samme dag den ble kjent. :o)

Ok, jeg må innrømme at jeg sluver litt med dolbesøkene for tida. Østerrikesaken må vel dolerne ha vært innom. Men seriøst, før var dolerne glødende opptatt av det som skjer i verden og i Norge. Nå er det veldig navlebeskuende, og det blir en smule kjedelig i lengden. Jeg bidrar ikke stort selv for å heve nivået, det skal jeg ha.

Skrevet

Ok, jeg må innrømme at jeg sluver litt med dolbesøkene for tida. Østerrikesaken må vel dolerne ha vært innom. Men seriøst, før var dolerne glødende opptatt av det som skjer i verden og i Norge. Nå er det veldig navlebeskuende, og det blir en smule kjedelig i lengden. Jeg bidrar ikke stort selv for å heve nivået, det skal jeg ha.

Det er rart med det. Rundt midnatt blir en vond tå mye mer interessant enn verdenspolitikken ;)

Men jeg tror vi slenger oss med om du har noe "stort" å diskutere :)

Skrevet

Det er rart med det. Rundt midnatt blir en vond tå mye mer interessant enn verdenspolitikken ;)

Men jeg tror vi slenger oss med om du har noe "stort" å diskutere :)

Jeg hadde jo et par forslag, men det er nå greit. Vi kan diskutere Patti som kommer til Oslo. Vi gleder oss, gjør vi ikke?:)

Skrevet

Jeg hadde jo et par forslag, men det er nå greit. Vi kan diskutere Patti som kommer til Oslo. Vi gleder oss, gjør vi ikke?:)

Jeg skal ikke se henne, men jeg liker musikken hennes :)

Skrevet

Jeg skal ikke se henne, men jeg liker musikken hennes :)

Ok. Det overrasker meg litt, men på en positiv måte såklart. Jeg skal dit. Selvsagt skal jeg det:)

Skrevet

Ok, jeg har vel fulgt dårlig med. Men Julie Ege, hun var virkelig vakker hun! Det hadde jeg glemt eller eh, oversett, helt til jeg så bildekavalkaden i Dagbladet. En vakker kvinne, selv etter at hun passerte 60. DET er sjeldent:)

Ja, den som hadde klart å eldes slik:-)

Gjest Synd, men sant
Skrevet

Slik har det jo vært her siden kjerringklubben overtok for ett år siden.

Skrevet

Det har jo vært tråder på det du nevner, men ikke på julie ege som jeg kan erindre. Du får finne på noe lurt å snakke om du da? ;)

Gjest Spekepølse
Skrevet

kjerringkklubben er vel de som fråtser mest i incesttragedier, er det ikke det?

Incesttragedien er en tragedie, men det er nå jammen bare sladderstoff uansett, og er det ikke det så blir det det ...

Fritzl i thailand? Who cares?

Skrevet

Fy og fy!!! Du må ikke nevne noen med navn her på DOL, og spesielt ikke når du retter kritikk mot den navngitte. Eller var det kanskje ment som et kompliment? Tror forresten ikke det er lov å nevne navn uansett, i hvertfall ikke både for- og etternavn. Du kunne f.eks skrevet Landsmoderen i steden.

Skrevet

Fy og fy!!! Du må ikke nevne noen med navn her på DOL, og spesielt ikke når du retter kritikk mot den navngitte. Eller var det kanskje ment som et kompliment? Tror forresten ikke det er lov å nevne navn uansett, i hvertfall ikke både for- og etternavn. Du kunne f.eks skrevet Landsmoderen i steden.

Det var _selvfølgelig_ ment som ett kompliment.

Etthvert tettsted med over 500 mennesker burde faktisk være pålagt å ha sin egen statue av landsmoderen!

Mary Poppins
Skrevet

Da selvangivelsen kom, var jo annet hvert innlegg om denne.

Incestsaken har det også vært mange tråder om, så tror ikke du har lett godt nok.

Julie Ege har det ikke vært mange tråder om nei. Jeg har ingen forhold til henne så det er ikke et tema som opptar meg ihvertfal..

Skrevet

Da selvangivelsen kom, var jo annet hvert innlegg om denne.

Incestsaken har det også vært mange tråder om, så tror ikke du har lett godt nok.

Julie Ege har det ikke vært mange tråder om nei. Jeg har ingen forhold til henne så det er ikke et tema som opptar meg ihvertfal..

''Da selvangivelsen kom, var jo annet hvert innlegg om denne''

For ikke å snakke om alle innleggene FØR den kom!! *matt*

Gjest minnah
Skrevet

Tok over? Ikke vår feil at masse folk forlot dol, vel..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...