Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik har det jo vært her siden kjerringklubben overtok for ett år siden.

Skulle likt å visst hvem du var ;) Jeg er vel en av de du omtaler som kjerring. Jeg synes det er litt rart at du sier slikt. Dol holdt på å forfalle pga o mleggingog vi som holdt ut skravlet nok endel med hverandre inntil det liknet dol igjen. Vi tviholdt på forumet vil jeg si. Det er en fryd å se at her er ivrige brukere nå. Og jeg synes temaene er mange.

Skrevet

Skulle likt å visst hvem du var ;) Jeg er vel en av de du omtaler som kjerring. Jeg synes det er litt rart at du sier slikt. Dol holdt på å forfalle pga o mleggingog vi som holdt ut skravlet nok endel med hverandre inntil det liknet dol igjen. Vi tviholdt på forumet vil jeg si. Det er en fryd å se at her er ivrige brukere nå. Og jeg synes temaene er mange.

'' Vi tviholdt på forumet vil jeg si.''

Ja, la oss endelig ikke glemme hvor utrolig dødt det var her inne! At noen valgte å heller prioritere å bruke tiden sin i et annet forum er greit nok, men da var det mange som IKKE gikk til nytt forum, men bare kuttet ut dol pga laber stemning.

Man får ikke mer morro enn den man lager sjæl, og mn kan ikke klage på aktiviteten på forum hvis man selv ikke deltar i det som måtte være her.

Men det var mer innlegg om analsex og barbering av underlivet før, så kanskje det er det som kritikeren her savner? ;-)

Skrevet

'' Vi tviholdt på forumet vil jeg si.''

Ja, la oss endelig ikke glemme hvor utrolig dødt det var her inne! At noen valgte å heller prioritere å bruke tiden sin i et annet forum er greit nok, men da var det mange som IKKE gikk til nytt forum, men bare kuttet ut dol pga laber stemning.

Man får ikke mer morro enn den man lager sjæl, og mn kan ikke klage på aktiviteten på forum hvis man selv ikke deltar i det som måtte være her.

Men det var mer innlegg om analsex og barbering av underlivet før, så kanskje det er det som kritikeren her savner? ;-)

''Men det var mer innlegg om analsex og barbering av underlivet før, så kanskje det er det som kritikeren her savner? ;-)''

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men det forumet er jeg lite og ingenting på ;)

Det er mange saker man kunne tatt opp, men jeg innrømmer at jeg ikke orker å grave meg for langt ned i tragedier. Har gjort det med f.eks Madelein saken, og jeg tenker enda på dem

Skrevet

''Men det var mer innlegg om analsex og barbering av underlivet før, så kanskje det er det som kritikeren her savner? ;-)''

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men det forumet er jeg lite og ingenting på ;)

Det er mange saker man kunne tatt opp, men jeg innrømmer at jeg ikke orker å grave meg for langt ned i tragedier. Har gjort det med f.eks Madelein saken, og jeg tenker enda på dem

Noen ganger må man bare beskytte seg selv ved å ikke gå for mye inn i tragedier. Særlig hvis man er en veldig følsom person.

Og når det gjelder Østerrike-saken, må jeg si at jeg blir nesten helt stum. Det er ikke så mye å si eller diskutere - det er en forferdelig grusom sak og jeg får helt vondt av å tenke på den. Jeg synes nesten det er litt fælt å ha lange diskusjonstråder om slike ekstreme tragiske historier - det kan lett bli litt sånn fråtsing i andres elendighet.

Dama i Østerrike ble sperret inne av sin far i august 1984, 18 år gammel. Jeg var "snart 18" på samme tidspunkt, og det var vel omtrent i de dager at jeg vendte hjem fra en sydentur med en venninne og startet opp i tredje gym. (Den samme sydenturen som jeg har nevnt i Witas tråd om datteren som vil til syden). Jeg har tenkt litt på min egen august 1984 etter at denne saken kom opp, hvor ung og godtroende jeg var mht verdens onskap, og _ikke minst_ hvor utrolig lenge siden det er! Det er utenfor fatteevne for ille det må ha vært for henne og etterhvert for barna som kom.

Skrevet

Noen ganger må man bare beskytte seg selv ved å ikke gå for mye inn i tragedier. Særlig hvis man er en veldig følsom person.

Og når det gjelder Østerrike-saken, må jeg si at jeg blir nesten helt stum. Det er ikke så mye å si eller diskutere - det er en forferdelig grusom sak og jeg får helt vondt av å tenke på den. Jeg synes nesten det er litt fælt å ha lange diskusjonstråder om slike ekstreme tragiske historier - det kan lett bli litt sånn fråtsing i andres elendighet.

Dama i Østerrike ble sperret inne av sin far i august 1984, 18 år gammel. Jeg var "snart 18" på samme tidspunkt, og det var vel omtrent i de dager at jeg vendte hjem fra en sydentur med en venninne og startet opp i tredje gym. (Den samme sydenturen som jeg har nevnt i Witas tråd om datteren som vil til syden). Jeg har tenkt litt på min egen august 1984 etter at denne saken kom opp, hvor ung og godtroende jeg var mht verdens onskap, og _ikke minst_ hvor utrolig lenge siden det er! Det er utenfor fatteevne for ille det må ha vært for henne og etterhvert for barna som kom.

Huff, ja det er sykt mange år og store forandringer i verden siden hun ble innesperret. Det er jo snakk om den biten av livet hvor man stifter familie og følger opp barna som hun har gått glipp av, og egen utdannelse for å nevne noe... Ja det er for vondt å fordype seg i det.

Som 18åring så føler man seg veldig voksen, men det er jaggu sant at man vokser på erfaringer :) Jeg dro alene med venner til danmark da jeg var 15år. Forstår ikke at min far gav meg lov jeg. Han var skikkelig streng på innetider og leggetider mm ellers. Min 18år gamle fetter var med, kanskje det hjalp min far da... Vi kom oss heile hjem igjen ;)

Mista nikket
Skrevet

Jeg hadde jo et par forslag, men det er nå greit. Vi kan diskutere Patti som kommer til Oslo. Vi gleder oss, gjør vi ikke?:)

Hvem er Patti

Gjest minnah
Skrevet

"Og når det gjelder Østerrike-saken, må jeg si at jeg blir nesten helt stum. Det er ikke så mye å si eller diskutere"

Jeg har kommet fram til at dette må være årsaken til de manglende trådene om denne saken. Som du sier, det er en grusom sak, det er liksom ikke så mye mer å si.. :-(

Skrevet

Har aldri hørt om dama. Jeg er nok en generasjon for tidlig til pønken

Mary Poppins
Skrevet

''Da selvangivelsen kom, var jo annet hvert innlegg om denne''

For ikke å snakke om alle innleggene FØR den kom!! *matt*

Ja akkurat. Jeg er veldig glad for at det ikke er så mange innlegg om akkurat det tema.. ble greit lei her en stund.

Skrevet

Det har jo vært tråder på det du nevner, men ikke på julie ege som jeg kan erindre. Du får finne på noe lurt å snakke om du da? ;)

Jammen jeg hadde jo opptil flere forslag. Jeg kunne funnet på noe mer krevende, men grei som jeg er foreslo jeg noe de fleste kan mene noe om:)

Poenget var at jeg synes det er litt vel mye meg, barna mine og elsker han meg eller ikke.

Gjest prust
Skrevet

Vil bare underskrive på det du sier her om Østerrike-saken, morsan.

Den er så ufattelig grusom, at jeg ikke klarer å ta det inn over meg. Jeg VIL ikke at enkeltpersoner skal være så onde, og påføre andre mennesker så mye vondt. Men slik er det av og til...

Og ja - 24 år er ufattelig lenge.

Gjest prust
Skrevet

Slik har det jo vært her siden kjerringklubben overtok for ett år siden.

Støtter pekkaline i det hun skriver. Vi var noen som oldt liv i DOL da det var på det verste i fjor vinter/vår.

Du får prøve å engasjere oss i viktige saker da! Har vi tid der og da, så svarer vi gjerne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...