Gå til innhold

Brekt tå... tror jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk alle husets vesker, toalettmapper og bager i tilfelle det skulle ha gjemt seg en Ibux eller to.

Ellers har jeg dessverre ingen andre gode forslag til hvordan døyve smerten annet enn ei flaske vin. ;)

Jeg håper du får sove og at tåa er bedre i morra.

Jeg kan alltids slenge nedpå valium? ;)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

19

• mariaflyfly

7

• Bookworm

4

• Anonym 82

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det hjelper neppe annet enn at du blir sløv og likeglad, men fortsatt har like vondt?

Skrevet

Det hjelper neppe annet enn at du blir sløv og likeglad, men fortsatt har like vondt?

Men sløv og likeglad må da ende med søvn?

Skrevet

Men sløv og likeglad må da ende med søvn?

Ja, før eller seinere. ;)

Skrevet

Nei, det var det jeg trodde. Jeg får bare tråkke litt forsiktig noen dager. Takk for svar :)

Så vidt jeg kan huske så var det ikke såååå vondt, men nå var dette på sommeren da, så jeg kunne gå i slipperser hele dagen! Mener å huske at det værste var å gå barbeint faktsik.

Lå unna lange gåturer et par uker i hvert fall, og så var det over...

God bedring:-)

Skrevet

Valium burde hjelpe eller Somadril om du har det liggende.

Skrevet

Hm... Det var ganske vondt. Tåa har også blitt ganske stiv nå, noe som er litt merkelig.

Det som er kjedelig hvis du venter til i morgen, er at hvis den er stivnet i feil posisjon, må de brekke den opp for å få gipset den rett - eller den vil gro feil....

Kjipt... Er du alene med guttungen, eller har du samboeren der? Tror jeg ville ha ringt legevakta. Men røntgen pleier å ta lang tid - så beregn noen timer på legevakta....

Skrevet

Ja, før eller seinere. ;)

Jeg får vel satse på utmattelse i stedet, tror jeg. Valiumen har jeg bare fordi tannlegen prakket den på meg ;)

Skrevet

Det som er kjedelig hvis du venter til i morgen, er at hvis den er stivnet i feil posisjon, må de brekke den opp for å få gipset den rett - eller den vil gro feil....

Kjipt... Er du alene med guttungen, eller har du samboeren der? Tror jeg ville ha ringt legevakta. Men røntgen pleier å ta lang tid - så beregn noen timer på legevakta....

Samboer er her og begge to sover.

Ok, jeg får ringe da. For å være sikker :)

Skrevet

Samboer er her og begge to sover.

Ok, jeg får ringe da. For å være sikker :)

Jeg ville også tatt en telefon. :)

Skrevet

Så vidt jeg kan huske så var det ikke såååå vondt, men nå var dette på sommeren da, så jeg kunne gå i slipperser hele dagen! Mener å huske at det værste var å gå barbeint faktsik.

Lå unna lange gåturer et par uker i hvert fall, og så var det over...

God bedring:-)

Ja, det er ganske vondt å gå rundt nå.

Jeg får satse på sokker og slippers. Litt harry i noen dager :)

Skrevet

Jeg får vel satse på utmattelse i stedet, tror jeg. Valiumen har jeg bare fordi tannlegen prakket den på meg ;)

Clever tannlege. Jeg har også en sånn. ;)

Skrevet

Som du sier gjør de sjelden noe med brukne tær, med mindre de er så brukne at de står i vinkel og må rettes ut eller brettes på plass elle hva man nå gjør. Uansett, det hørtes vondt ut:-/ Føler med deg. Ta en pille snarest!

Takk for sympatien, den hjelper litt den og :)

Skrevet

Clever tannlege. Jeg har også en sånn. ;)

Snille tannleger som forstår ren og skjær -skrekk- er fint å ha :)

Skrevet

Ja, det er ganske vondt å gå rundt nå.

Jeg får satse på sokker og slippers. Litt harry i noen dager :)

He he... Var 16 år og tøffest i verden den gangen jeg, så jeg hadde vel heller fryst koldbrann på meg enn å gå med sokker i slippersene:-) Nå hadde jeg vel knapt nok tenkt på det! Hvis jeg hadde en brukket tå vel å merke...!

Skrevet

Ok, fikk endelig svar. De sier den kan være brekt eller bare forslått. Stivhet er normalt ved brudd, så den hyggelige damen anbefalte meg å avvente til i morgen for min egen del. Hvis ikke blir jeg bare sittende der i flere timer og det er ikke noe gøy.

Skrevet

Hvilken tå er det da? Er det en liten å ubetydelig en er det vel lite de kan gjøre, men stortåen krever vel nærmere undersøkelse vil jeg tro!

Men uansett, tær er vondt å slå, har slått mine på diverse bordben å stoler å gått ned for full telling, au au!

God bedring!

Skrevet

Hvilken tå er det da? Er det en liten å ubetydelig en er det vel lite de kan gjøre, men stortåen krever vel nærmere undersøkelse vil jeg tro!

Men uansett, tær er vondt å slå, har slått mine på diverse bordben å stoler å gått ned for full telling, au au!

God bedring!

Det er ikke stortåa. Og ja, alltid kjipt å slå tærne :(

Takk for svar :)

Skrevet

Som du sier gjør de sjelden noe med brukne tær, med mindre de er så brukne at de står i vinkel og må rettes ut eller brettes på plass elle hva man nå gjør. Uansett, det hørtes vondt ut:-/ Føler med deg. Ta en pille snarest!

Min lilletå stod en gang i 90 graders vinkel rett ut. Er glad legen gjorde noe med det ja ;-)

Skrevet

Gubban Noa så uheldig du var da! Jeg tror du skal surre på ei fille slik at du holder tåa i rett vinkel. Is (på tåa) gjør sikkert litt mot hevelsen, og det er sikkert litt godt med is i magen i tillegg ;) Dette var jo ergerlig. God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...