Gå til innhold

Selvangivelsen. Hjelp, haster å vite

Anbefalte innlegg

Gjest Treasure
Skrevet

Er det slik at det er valgfritt å levere selvangivelsen i år?

Har aldri levert over nett før, hvordan går jeg frem?

Klokken har passert midnatt med noen timer. Skal jeg levere nå, eller glemme det?

Hva er "straffen" dersom man gjør noe feil her/ikke leverer/ikke leverer i tide?

For ordens skyld er det første gang jeg har glemt å levere innen fristen, og jeg føler meg skikkelig skyldig her. Er det noen våkne så tidlig? Kan noen være så snille å svare meg/hjelpe meg?

Gjest lurerpådetjeg
Skrevet

Det er valgfritt å levere. Hvis du ikke har endringer behøver du ikke gjøre noen ting.

Gjest Treasure
Skrevet

Det er valgfritt å levere. Hvis du ikke har endringer behøver du ikke gjøre noen ting.

Er det virkelig sant?

Tusen tusen tusen TUSEN TAKK for svar!!!!!! :o) Ha en fantastisk 1. mai!

Klem fra

Skrevet

Er det virkelig sant?

Tusen tusen tusen TUSEN TAKK for svar!!!!!! :o) Ha en fantastisk 1. mai!

Klem fra

''Er det virkelig sant?''

JA, det er det! :-)

Gjest Treasure
Skrevet

''Er det virkelig sant?''

JA, det er det! :-)

He he, takk ;o)

*Glad og Lettet* :o)

Skrevet

Vanligvis trenger du ikke levere noe som helst dersom du ikke har noen endringer. I år, siden 1 mai og kristi himmelfatsdag faller på den samme dagen, så ilegges du automatisk en straffeskatt på 150 000 kr dersom du ikke leverer. Dette fordi skattmyndighetene går ut fra at du har vært på fylla natta til i dag, og dette passer seg ikke på dobble høytidsdager.

Dette tiltaket er ment for å få fyllikene bort fra gata natt til 1 mai, men i ditt tilfelle ser det ikke ut til å ha fungert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...