Gjest Treasure Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Er det slik at det er valgfritt å levere selvangivelsen i år? Har aldri levert over nett før, hvordan går jeg frem? Klokken har passert midnatt med noen timer. Skal jeg levere nå, eller glemme det? Hva er "straffen" dersom man gjør noe feil her/ikke leverer/ikke leverer i tide? For ordens skyld er det første gang jeg har glemt å levere innen fristen, og jeg føler meg skikkelig skyldig her. Er det noen våkne så tidlig? Kan noen være så snille å svare meg/hjelpe meg? 0 Siter
Gjest lurerpådetjeg Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Det er valgfritt å levere. Hvis du ikke har endringer behøver du ikke gjøre noen ting. 0 Siter
Gjest Treasure Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Det er valgfritt å levere. Hvis du ikke har endringer behøver du ikke gjøre noen ting. Er det virkelig sant? Tusen tusen tusen TUSEN TAKK for svar!!!!!! ) Ha en fantastisk 1. mai! Klem fra 0 Siter
GeirB Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Er det virkelig sant? Tusen tusen tusen TUSEN TAKK for svar!!!!!! ) Ha en fantastisk 1. mai! Klem fra ''Er det virkelig sant?'' JA, det er det! :-) 0 Siter
Gjest Treasure Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 ''Er det virkelig sant?'' JA, det er det! :-) He he, takk ;o) *Glad og Lettet* ) 0 Siter
nick Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Vanligvis trenger du ikke levere noe som helst dersom du ikke har noen endringer. I år, siden 1 mai og kristi himmelfatsdag faller på den samme dagen, så ilegges du automatisk en straffeskatt på 150 000 kr dersom du ikke leverer. Dette fordi skattmyndighetene går ut fra at du har vært på fylla natta til i dag, og dette passer seg ikke på dobble høytidsdager. Dette tiltaket er ment for å få fyllikene bort fra gata natt til 1 mai, men i ditt tilfelle ser det ikke ut til å ha fungert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.