Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Jeg er ikke vant med å feire 1. mai - det var bare en deilig fridag hvor en enten bare slappet av eller var ute i vårværet :-)

For 9 år siden fikk imidlertid 1. mai en ny betydning - jeg ble mamma for første gang!!!!

Så i dag har vi hatt bursdagsfeiring - først med pakker på senga, og i ettermiddag 12 gutter her :-) En kjempefin gjeng, og en virkelig koselig fest! Merker at guttene begynner å bli litt større nå - de er utrolig herlige :-)

Gjest togli
Skrevet

Si meg, hvor har du fått all den energien fra? *flink du* Og sol har du ja, ikke vi :(

Tja, si det... Gubben lurer igrunnen på det samme ;)

Jeg har lett for å bli rastløs av å sitte i ro, så da er det bare å sette igang med noe vettugt ;) Dessuten elsker jeg følelsen etter at jeg er ferdig med husvask f.eks. Har kommet til at slike ting er min form for avslapning, så jeg er nok ganske heldig sånn sett ;-))

Gjest minnah
Skrevet

Da jeg var yngre var det tidlig opp og spille i korps på 1. mai.

Noen år etter klarte jeg ikke lenger komme meg opp til spilling, siden jeg kun hadde sovet en times tid da det var oppstilling.

Som voksen irriterer jeg meg over russebråket, men er veldig glad for en fridag - som brukes til å mekke&årne i hus og hage.. :-)

Hønemoren
Skrevet

I år feira jeg faktisk i byen med korpsmusikk og "toget". Det er jammen veldig mange år siden sist jeg gjorde det, over 30 år. Pleier å tilbringe 1. mai i marka eller på campingen ved sjøen, men i år altså i byen sammen med barn og barnebarn med god lunsj på restaruant, kjempekoselig. Artig at en av "barna" mine som er russ i år også var med oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...