Gå til innhold

Gave til mor 60 år

heisann!!!

Anbefalte innlegg

heisann!!!

Min mor blir 60 år men vet ikke hva vi kan kjøpe til henne.

Evt sende henne og far på en tur?

Noen som har noen forslag?

Takknemmelig for svar :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mammamiaaa

Moren min blir 60 til høsten... Aner ikke hva hun skal få. Når man er 60 så har man stort sett det man trenger, så en annerledes gave enn pynteting er jo noe. Du kunne gitt et spesielt smykke så hun tenkte på deg når hun bar det, eller en nål... om hun liker sånt. Eller kanskje en "bortskjemtdag" på spasenter, soneterapi, aromaterapi, skjønnhetssalong, fotpleie, osv...

Eller kanskje spandert en tur på Hurtigruta for henne og faren din,

eller kanskje en jentetur for bare dere to? Det hadde nå vært koselig.

Spørs litt hvor mye penger du ønsker å spandere i gave.

Kan hende du kan slå deg sammen med flere, så kunne dere spandert en spaweekend på hotell for henne og faren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReallySomething

Moren min blir 60 til høsten... Aner ikke hva hun skal få. Når man er 60 så har man stort sett det man trenger, så en annerledes gave enn pynteting er jo noe. Du kunne gitt et spesielt smykke så hun tenkte på deg når hun bar det, eller en nål... om hun liker sånt. Eller kanskje en "bortskjemtdag" på spasenter, soneterapi, aromaterapi, skjønnhetssalong, fotpleie, osv...

Eller kanskje spandert en tur på Hurtigruta for henne og faren din,

eller kanskje en jentetur for bare dere to? Det hadde nå vært koselig.

Spørs litt hvor mye penger du ønsker å spandere i gave.

Kan hende du kan slå deg sammen med flere, så kunne dere spandert en spaweekend på hotell for henne og faren din.

Det kommer jo an på hva slags person mor 60 år er ... Jeg er 65, og ville hatet en gavetur med Colorline.

En Rolling Stoneskonsert med overnatting på hyggelig hotell - eller en weekendtur til Dublin ville jeg derimot likt. Eller et gavekort på klær. Vi har ikke like god råd som barna våre.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svigermora

Jeg blir 60 til sommeren og ønsker meg: Moccamaster kaffetrakter, digitalt kamera, tur med hurtigruten (veldig dyrt),

smykker elsker jeg å få, lydbøker, vanlige bøker, lite stereoanlegg til bokreolen. Kurver med nyttige ting er også populært blant oss kjerringene (spa-produkter) (kaffe, sjokolade o.l.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har flere ganger (med noen års mellomrom) gitt et fint familiebilde av alle barnebarna samlet - i glass og ramme. Om dere ønsker det kan jo dere barna og svigersønner/døtre være med også. Foreldrene mine setter veldig pris på dette i allefall. Jeg har en venninne som er fotograf, så jeg får dette til en ganske billig penge, men om alle spleiser så blir det ikke så dyrt - dessuten blir hun jo 60!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med nye hagemøbler? Min mor fikk det av sine søsken og ble veldig glad for det.

Det er også noe som er brukt mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...