heisann!!! Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Min mor blir 60 år men vet ikke hva vi kan kjøpe til henne. Evt sende henne og far på en tur? Noen som har noen forslag? Takknemmelig for svar :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Moren min blir 60 til høsten... Aner ikke hva hun skal få. Når man er 60 så har man stort sett det man trenger, så en annerledes gave enn pynteting er jo noe. Du kunne gitt et spesielt smykke så hun tenkte på deg når hun bar det, eller en nål... om hun liker sånt. Eller kanskje en "bortskjemtdag" på spasenter, soneterapi, aromaterapi, skjønnhetssalong, fotpleie, osv... Eller kanskje spandert en tur på Hurtigruta for henne og faren din, eller kanskje en jentetur for bare dere to? Det hadde nå vært koselig. Spørs litt hvor mye penger du ønsker å spandere i gave. Kan hende du kan slå deg sammen med flere, så kunne dere spandert en spaweekend på hotell for henne og faren din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 http://www.colorline.no/pages/booking/calendar.faces?dateOut=&dateHome=&roundtrip=y&lineOut=OSLO%3AKIEL&lineHome=KIEL%3AOSLO&productcode=114&colorclub=n&gridId=1.0 Her finnes det reise som jeg har hørt er super. Kanskje dere er flere som kan gå sammen om gave slik at det blir en stor opplevelse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ReallySomething Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Moren min blir 60 til høsten... Aner ikke hva hun skal få. Når man er 60 så har man stort sett det man trenger, så en annerledes gave enn pynteting er jo noe. Du kunne gitt et spesielt smykke så hun tenkte på deg når hun bar det, eller en nål... om hun liker sånt. Eller kanskje en "bortskjemtdag" på spasenter, soneterapi, aromaterapi, skjønnhetssalong, fotpleie, osv... Eller kanskje spandert en tur på Hurtigruta for henne og faren din, eller kanskje en jentetur for bare dere to? Det hadde nå vært koselig. Spørs litt hvor mye penger du ønsker å spandere i gave. Kan hende du kan slå deg sammen med flere, så kunne dere spandert en spaweekend på hotell for henne og faren din. Det kommer jo an på hva slags person mor 60 år er ... Jeg er 65, og ville hatet en gavetur med Colorline. En Rolling Stoneskonsert med overnatting på hyggelig hotell - eller en weekendtur til Dublin ville jeg derimot likt. Eller et gavekort på klær. Vi har ikke like god råd som barna våre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svigermora Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg blir 60 til sommeren og ønsker meg: Moccamaster kaffetrakter, digitalt kamera, tur med hurtigruten (veldig dyrt), smykker elsker jeg å få, lydbøker, vanlige bøker, lite stereoanlegg til bokreolen. Kurver med nyttige ting er også populært blant oss kjerringene (spa-produkter) (kaffe, sjokolade o.l.). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Vi har flere ganger (med noen års mellomrom) gitt et fint familiebilde av alle barnebarna samlet - i glass og ramme. Om dere ønsker det kan jo dere barna og svigersønner/døtre være med også. Foreldrene mine setter veldig pris på dette i allefall. Jeg har en venninne som er fotograf, så jeg får dette til en ganske billig penge, men om alle spleiser så blir det ikke så dyrt - dessuten blir hun jo 60! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva med nye hagemøbler? Min mor fikk det av sine søsken og ble veldig glad for det. Det er også noe som er brukt mye... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.