Gå til innhold

Combitel.no

Anbefalte innlegg

Gjest kan du hjelpe meg
Skrevet

noen som kan hjelpe meg ..... vi har combitel.no som mailadresse, har satt opp en ny maskin .... å skulle inn med mailboksen ..... men jeg får ikke sendt mail ..... har du combitel.no, vil du være så snill å inn å se på mailadressen for utgående post ..... tidligere brukte vi mail.c2i.net .... det funket da, men ikke nå jeg skal sette den opp igjen nå, innkommende post kommer, men somsagt så får jeg ikke sendt mail .....

Skrevet

Hvilken internettleverandør har dere?

Ikke epostleverandør altså men hvor har dere internettlinje fra?

Når det gjelder utgående epost må internettleverandørens utgående mailserver(smtp) brukes siden flere og flere internettleverandører sperrer for bruk av andre utgående servere enn sine egne som en del av kampen mot spam.

Skrevet

Når det gjelder utgående epost må internettleverandørens utgående mailserver(smtp) brukes siden flere og flere internettleverandører sperrer for bruk av andre utgående servere enn sine egne som en del av kampen mot spam.

Hvis de har combitel mail adresse, så vil jeg tro de bruker Combitel AS som internett leverandør (MTU Link heter det vel kanskje nå.)

www.combitel.no

Skrevet

Kan du ikke sende en mail evt. ringe kundeservice da?

www.mtu.no

Skrevet

Kan du ikke sende en mail evt. ringe kundeservice da?

www.mtu.no

Send en mail ja :-) :-)

Jeg kjenner flere som fremdeles bruker combitel-adressen sin etter overgang til annen nettleverandør fordi de ikke ønsker bytte.

Gjest kan du hjelpe meg
Skrevet

internettleverandøren vår er tele2 ..... da skal jeg sjekke med dem.

opprettet ikke ny mailadresse da vi gikk over til tele2, fortsatte med combiteladressen

Gjest kan du hjelpe meg
Skrevet

det hjelper ikke, har fulgt oppsettet til tele2 .......

* nå griner jeg snart *

Gjest takk skal du ha
Skrevet

Da ringer du kundeservicen til tele2 og sier at du trenger hjelp for å sette opp utgående deres mailserver i ditt internettprogram.

Frem til du får det fikset vil jeg tro du kan sende mail fra webmailen til combitel: https://www.combitel.no/?module=articles&id=188&error=Trenger+brukernavn%2Fpassord

tusen takk for gode råd og svar tiliti :)

jeg ringer til tele2 imorgen jeg, de har stengt idag, så får jeg håpe at ting årær seg :)

Skrevet

tusen takk for gode råd og svar tiliti :)

jeg ringer til tele2 imorgen jeg, de har stengt idag, så får jeg håpe at ting årær seg :)

Jeg mente selvfølgelig sette den opp i ditt mailprogram.

Ikke lett når man forsøker å jobbe, se film, kommunisere med barn og svare på forum samtidig. Det overbelaster simultankapasiteten litt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...