Gå til innhold

Fettsmelting med ultralyd - farlig?

Anbefalte innlegg

Gjest cellulitt
Skrevet

Tenkte prøve en slik ultralydbehandling mot cellulitter. De har også noe som heter elektrolypolyse. Vil bare forsikre meg om at ikke noe av dette er farlig før jeg prøver. Noen som vet?

Gjest Migrenefikkjeg
Skrevet

Jeg prøvde det en gang, og det funka med tanke på fettet. Men det dreide seg bare om et par tre kilo.

Om det er farlig, det tviler jeg vel på.

Men..... Jeg fikk migrene av lydene. Dette bråker ganske mye og det gikk i hele kroppen, også hodet.

Jeg hadde aldri før hatt migrene, og skjønte ikke med det samme hva dette var for noe. Etter hver behandling ble jeg kvalm og fikk en intens hodepine.

Dette er 6-7 år siden, men jeg har fremdeles migrene.

men når det er sagt, det er jo mange som har brukt dette med litt forskjellig resultat med tanke på fettet. De blir ikke syke av det, slik jeg gjorde, mem jeg fant vel det ene som trigget det hos meg.

Gjest cellulitt
Skrevet

Jeg prøvde det en gang, og det funka med tanke på fettet. Men det dreide seg bare om et par tre kilo.

Om det er farlig, det tviler jeg vel på.

Men..... Jeg fikk migrene av lydene. Dette bråker ganske mye og det gikk i hele kroppen, også hodet.

Jeg hadde aldri før hatt migrene, og skjønte ikke med det samme hva dette var for noe. Etter hver behandling ble jeg kvalm og fikk en intens hodepine.

Dette er 6-7 år siden, men jeg har fremdeles migrene.

men når det er sagt, det er jo mange som har brukt dette med litt forskjellig resultat med tanke på fettet. De blir ikke syke av det, slik jeg gjorde, mem jeg fant vel det ene som trigget det hos meg.

Prøvde du det 1 gang eller tok du flere behandlinger? Og hadde du cellulitter? Ble de borte?

Gjest Migrenefikkjeg
Skrevet

Prøvde du det 1 gang eller tok du flere behandlinger? Og hadde du cellulitter? Ble de borte?

Jeg ble plutselig litt usikker på om vi snakker om det samme. Men den behandlingen jeg tok, gikk ut på å smelte fettcellene tror jeg.

Etterpå satt de på noe som skulle rense lymfesystemet.

Uansett jeg brukte dette på mage, jeg hadde ikke celulitter, men vet det ble brukt til det og.

Ja jeg tok det flere ganger, tror det var en behandling som gikk over en ti tolv ganger.

Det var dyrt, og jeg er litt usikker på effekten for min del, for de to tre kiloene jeg mistet, kom tilbake med en gang. Men jeg fikk beholde migrenen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...