Gå til innhold

Låne bort bil.

Anbefalte innlegg

bustebeisa
Skrevet

Bare å spør vett du :0)

Snaxy har fri!

Hun kunne hvertfall kjøre i morgen. Slapp det han ville hun skulle... :-)

Gjest mora2
Skrevet

Hun kunne hvertfall kjøre i morgen. Slapp det han ville hun skulle... :-)

Sjekk tråden min om at jeg kjeder meg..

Funnet en ny kul kjole.. :0)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg låner ikke bort bilen, aldri i verden.

Gjest Nattevakten81
Skrevet

Men det var jo din bil sier du? Da er det vel opp til deg hvem du vil låne vekk bilen din til eller ikke? Synes derfor det er urimelig av din samboer å bli sur.

løvinne71
Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg lånt bort bilen min, hvis familie, venner eller nære naboer hadde vært i nød, og jeg ikke trengte den selv.!

Det skulle vel bare mangle!

Gjest kan være riski
Skrevet

Kanskje greit å hvertfall ha snakket med den som skal låne bilen hvordan dere gjør ved en evt skade? Mange som har lånt bort bil og så fått tilbake bil med skade, og så vil ikke den som har lånt betale for det "er jo ikke min bil..."

Det er først når noe skjer man ser hvem som virkelig er gode venner...

Gjest D*lilith
Skrevet

Men det var jo din bil sier du? Da er det vel opp til deg hvem du vil låne vekk bilen din til eller ikke? Synes derfor det er urimelig av din samboer å bli sur.

Ja var nettopp det jeg også tenkte,at han burde jo ikke bli sur,det er jo min bil.

De låner den nå,og jeg satser på at det går bra : )

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke gjort.

I Arendal var det en mann som lånte vekk bilen sin. Hun som lånte den totalvraket bilen og nektet å betale for den. Han hadde ikke kasko.

Han gikk til sak og tapte. Begrunnelsen var at hun påsto det billånet var betaling for tjenester hun hadde gjort for han. Derfor ble hun ikke ansvarlig selv om hun vraket bilen hans.

Ufattelig! Det er visst ikke meninga at man skal forstå seg på rettssystemet!!

Skrevet

Ok så det finnes en ørliten sjanse for at noe går galt. Det er en sjanse for det når du kjører selv også - du slutter ikke å kjøre bilen din av den grunn.

Generelt synes jeg man bør hjelpe hverandre der man kan, og det inkluderer å låne bort bil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...