isbe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Min datter er med i en idrettsklubb og de har fått en loddbok hver som skal selges innen en viss dato. Jeg har latt henne gå til venners hus å selge lodd, og de har kjøpt 1 lodd hver. Mannen min mener at hun ikke bør gå alene selvom det er til gode venners hus (vi kjenner både ungene og foreldrene, og kan se husene herfra), mens jeg mener det er ok. Hun går i 3. klasse. Hva mener dere/gjør dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jenta mi gikk til naboer med lodd i tredje selv om jeg ikke kunne henne hele veien bort til husene som jeg kunne se. Jeg synes det var ok pga lite trafikk. Men jeg forstår din mann, for i disse tider med Engla saken så er vi mange som har blitt skremt...... (om det er derfor da) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Litt overforsiktig han mannen din eller? Neida, det kommer jo helt an på hvordan dere bor... Vi bor i et rolig boligfelt, og kjenner de aller fleste naboene. Datteren min (4. klassing) har gått alene og solgt lodd til naboene våre siden andre klasse, tenker jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Gutten min solgte lodd her i veien i fjor, da han gikk i 2. klasse. Vi kjenner de fleste i veien, og han ringte vel ikke på i hus der han ikke visste hvem som bodde der, tror jeg. Han får ikke lov til å gå andre steder en her i veien, foreløpig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har ikke så store barn at de får gå noe sted uten voksne enda, men jeg kan overhodet ikke se hva som er problemet her... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ser ikke at det er noe problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sønnen min på 6 år har gått og solgt lodd alene i gata her hjemme. Riktignok ikke lange gata vi bor i, men ca 10 hus. Så jeg ser ikke det samme problemet som mannen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 3. klassingen min selger lodd alene i "vår gate". Dersom ho går lengre unna er jeg med, eller en annen venninne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg er enig med deg, og ville garantert sendt min egen 3. klassing på tilsvarende runde, altså til de vi kjenner godt fra før. Får hun ikke gå til dem alene hvis hun skal besøke dem, heller - eller er problemet at hun kommer til å håndtere litt penger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karol Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Bare et lite tips. Da datteren min måtte selge lodd for fotballgruppa si så sto hun utenfor nærbutikken en lørdag i fotballdrakta si. Var ingen problemer med å få solgt lodd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.