Cillimor Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Legger det ut her også i tillegg til foreldre - småbarn. Jeg har en del barneklær til gutt 6 - 7 år. Tidligere har jeg bare gitt bort tøy som sønnen min har vokst ut av. Lurer på om jeg skal prøve å selge det denne gangen. Har selv gått ned mye i inntekt det siste halve året å tenkte jeg kunne bruke pengene på noe nytt sommer tøy til poden. Det er mye fint, bla skogstad jakke, pen dress med skjorte osv. Har dere noe erfaring, er det kjipt å selge brukt barnetøy, eller er det vanlig? Jeg tenkte jeg kunne sette en pris på det som jeg syns er ekstra fint og som har kosta en del å kjøpe inn, å så gir jeg resten på kjøpet. Høres det greit ut? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Helt vanlig å selge barnetøy, bare se på finn.no. :0) 0 Siter
Gjest Spekepølse Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Det er jo helt i orden, det. I større byer finnes det også butikker som kjøper og selger brukte barneklær. 0 Siter
Speak Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Vet at mange gjør det. Har selv satt inn annonse på noen bøker/leker/sykkel nå. Så får vi se om det er noen interesse. Dette tilhører jo snuppa, så ho håper derfor at ho kan få noen kroner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.