Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger det ut her også i tillegg til foreldre - småbarn.

Jeg har en del barneklær til gutt 6 - 7 år. Tidligere har jeg bare gitt bort tøy som sønnen min har vokst ut av. Lurer på om jeg skal prøve å selge det denne gangen.

Har selv gått ned mye i inntekt det siste halve året å tenkte jeg kunne bruke pengene på noe nytt sommer tøy til poden.

Det er mye fint, bla skogstad jakke, pen dress med skjorte osv.

Har dere noe erfaring, er det kjipt å selge brukt barnetøy, eller er det vanlig?

Jeg tenkte jeg kunne sette en pris på det som jeg syns er ekstra fint og som har kosta en del å kjøpe inn, å så gir jeg resten på kjøpet. Høres det greit ut?

Gjest mora2
Skrevet

Helt vanlig å selge barnetøy, bare se på finn.no. :0)

Gjest Spekepølse
Skrevet

Det er jo helt i orden, det. I større byer finnes det også butikker som kjøper og selger brukte barneklær.

Skrevet

Vet at mange gjør det.

Har selv satt inn annonse på noen bøker/leker/sykkel nå. Så får vi se om det er noen interesse. Dette tilhører jo snuppa, så ho håper derfor at ho kan få noen kroner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...