Gå til innhold

Korsett

Gjest hvor finner jeg det

Anbefalte innlegg

Gjest hvor finner jeg det
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt korsett, ikke for å kle meg i sexy undertøy men for å få en pen figur når jeg bruker kjole. (Har magefett som ikke vil bort og det synes godt i den kjolen jeg skal bruke. Uten magen er solen helt snaksy...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Stikk innom Lindex. De har truser som går helt opp til bysten. Disse skal gi et smalt liv. Jeg har ikke prøvd dem selv, men det er jo verdt et forsøk?

Gjest togli
Skrevet

Jeg husker jeg kjøpte en korsettlignende sak på en babyutstyrsbutikk etter min siste fødsel. Skulle inn i en trang kjole noen få uker etter fødselen og magen så fortsatt smågravid ut... Iallefall ble folk imponert over min flate mage ;-)

Skrevet

Gå på en skikkelig undertøysforretning så får du hjelp til å finne et som sitter som det skal. :o)

Gjest denne funker bra
Skrevet

Jeg får jo pusteproblemer bare av å se på de bildene...

Bildene overdriver en del. Jeg synes den strammer in bra, og man får ikke bulker og ujevnheter, men det er selvsagt grenser for hvor mye flesk den klarrer å pesse inn. Men som sagt - er fornøyd.

Gjest mora2
Skrevet

Bildene overdriver en del. Jeg synes den strammer in bra, og man får ikke bulker og ujevnheter, men det er selvsagt grenser for hvor mye flesk den klarrer å pesse inn. Men som sagt - er fornøyd.

Bra du er fornøyd :0)

Men er det ikke vondt å gå med?

Gjest denne funker bra
Skrevet

Bra du er fornøyd :0)

Men er det ikke vondt å gå med?

Nei, den er veldig behagelig. Men det er litt tungvindt å gå på do. Bør helst unngå å drikke øl he he

Gjest mora2
Skrevet

Nei, den er veldig behagelig. Men det er litt tungvindt å gå på do. Bør helst unngå å drikke øl he he

He, he, det kan jeg godt tenke ja :0)

Gjest pellarguri
Skrevet

Lindex... De har en korsett som er knallbra... Ikke alle Lindexbutikker jeg har vært i fører denne, men den er absolutt den beste jeg har prøvd.

Kjøpte forresten den samme korsetten til en 30 kr mer i en spesialforretning for undertøy...

Lykke til

Gjest mallet
Skrevet

Jeg har oppnådd det samme med hold-in-strømpebukse. Ubehagelig det også, men man får i alle fall puste bedre enn med korsett :)

Gjest pellarguri
Skrevet

Det der er regelrett juks & bedrag! :-)

he he

Det finnes korsetter for menn også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...