birdie Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Men.... Ikke at det var et kriterium, forsåvidt.... Sender de til Norge? Nei? Nei, "heldigvis" ikke.. Tror de sender til Sverige, da - poste restante? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har en kongeblå silkekjole som har den lengden som er nå. Den er stroppeløs og igrunnen like fin som for nærmere 20år siden (jøss!). Jeg vurderer å bruke den jeg.... Jeg kjøpte den til et bryllup den gangen. Er kongeblått heelt ut i moten? Neida, i dag kan du gå med alt! :0) Så lenge du føler deg fin i den kan du godt gå med den! 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Neida, i dag kan du gå med alt! :0) Så lenge du føler deg fin i den kan du godt gå med den! ok, jeg får kle meg opp og innvitere venninner som kan bedømme den for meg 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 ok, jeg får kle meg opp og innvitere venninner som kan bedømme den for meg Sånt er jo koslig! Sikker på at du blir kjempe fin :0) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Handler ofte der i den forstand at du handler på nettet, eller når du er i England? Rakk ikke innom sist jeg var i London *sukker tungt* Jeg handler bare på nettet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.