Gjest desperat!!! Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg skal skrive på en vegg, og trenger tusjer i gull sølv og sort + rødt til å skrive med. Men hvor får jeg tak i dette? Jeg vet man kan få tak i gulltusjer men da må man skrive på noe som ligger. I tillegg: Finnes det malingstusjer som sitter på lær? Noen som aner hva jeg er ute etter og vet hva det heter og hvor jeg får tak i det??? Nå er jeg desperat etter flere timer på nettet.... 0 Siter
Hugmee Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg kjøpte noen gulltusjer i en fotoforretning en gang. De var slike "vanlige" tusjer og ikke de typiske gull/sølv tusjene som man nå trykke inn tuppen på. De kan fint brukes selv om ikke underlaget ligger 0 Siter
astridny Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Får du lov av din mor å tenge på veggene? Det fikk ikke jeg *furte furte furte* 0 Siter
Gjest desperat!!! Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Får du lov av din mor å tenge på veggene? Det fikk ikke jeg *furte furte furte* He he, ja. Jeg har blitt så gammel at jeg slipper å spørre lenger ) Så nå skal jeg skrive på veggene i mitt nye hjem ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Finnes på Clas Ohlson. Man trenger ikke presse for å få ut farge heller. 0 Siter
Gjest desperat!!! Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Finnes på Clas Ohlson. Man trenger ikke presse for å få ut farge heller. Hei og takk for svar ) Husker du hva de heter? Prøver å søke på nettsiden men får bare opp malingsfarger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.