Gå til innhold

Idol-kjendis gikk amok - hvem er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen anelse om hvem dette kan være.

Men jeg skjønner ikke hvorfor dette er så viktig å vite hvem det er. Det interesserer meg null og niks.

Gjest Spekepølse
Skrevet

enig med tippelura... om det ikke ellers er offentlig hvem det er, så bør det vel bare bli slik.

Skrevet

Hvis du venter en stund så kommer hun nok i se og hør med forklaring.:-)

Skrevet

Hm..Du får bruke dine synske evner, så "ser" du sikkert hvem det er ;)

Skrevet

Dette må jo Jølsen vite.. ;0)

Nei, faktisk så vet jeg ikke det. Skal forhøre meg med noen senere i kveld, så kommer jeg tilbake med det!

Gjest Sensibell
Skrevet

Ok, hvem av idolene bodde like ved eller i Drammen og hadde en smittende latter og flott stemme (ref:journalisten) ;)

Sikkert ikke så vanskelig å finne ut...

Gjest togli
Skrevet

Jeg har ingen anelse om hvem dette kan være.

Men jeg skjønner ikke hvorfor dette er så viktig å vite hvem det er. Det interesserer meg null og niks.

Døh.. Det er viktig å følge med på samfunnsutviklingen!

Gjest Si-det,si-det
Skrevet

Ok, hvem av idolene bodde like ved eller i Drammen og hadde en smittende latter og flott stemme (ref:journalisten) ;)

Kan du ikke bare si første bokstaven.....??:-)

Gjest mora2
Skrevet

Nei, faktisk så vet jeg ikke det. Skal forhøre meg med noen senere i kveld, så kommer jeg tilbake med det!

*Venter i spenning* ;0)

Skrevet

Døh.. Det er viktig å følge med på samfunnsutviklingen!

Hehe, ja det er litt av en utvikling gitt.

Gjest togli
Skrevet

Hehe, ja det er litt av en utvikling gitt.

Yess ;-)

Skrevet

Å ikkje bare det, eg har ikkje fulgt så mye med på Idol, men ho det var snakk om her var tydeligvis bevegelseshemma siden ho satt i rullestol så da bør det vel være lett å finne ut...for de som måtte ha interesse av slikt.

Skrevet

Å ikkje bare det, eg har ikkje fulgt så mye med på Idol, men ho det var snakk om her var tydeligvis bevegelseshemma siden ho satt i rullestol så da bør det vel være lett å finne ut...for de som måtte ha interesse av slikt.

Kan ikke huske noen rullestolbrukere i Idol. Jeg leste det mer slik at hun lot som hun var handicappet for å kunne stappe masse tyvegods oppi stolen.

Skrevet

Kan ikke huske noen rullestolbrukere i Idol. Jeg leste det mer slik at hun lot som hun var handicappet for å kunne stappe masse tyvegods oppi stolen.

Det var nå ganske merkelig oppførsel i såfall, kor kom rullestolen i fra da?

Skrevet

Aner ikke! Kanskje fra en syk bestemor??

Skrevet

Det er vanlig at rullestoler står til fritt utlån på kjøpesentre.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1209758182' post='3866438]

Det er vanlig at rullestoler står til fritt utlån på kjøpesentre.

Ikkje her i bygda.

Skrevet

Ikkje her i bygda.

Men her i byen, f.eks City Syd, er det slik. Sikkert sånn ordning sørafor også. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...