Gjest tippelura Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jaja, amok er kanskje å ta i litt, men hun oppførte seg så vanskelig at politiet måtte tilkalles. Noen som vet hvem dette er snakk om? Jeg blir så fryktelig nysgjerrig http://www.seher.no/php/art.php?id=524246 0 Siter
mrxx Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har ingen anelse om hvem dette kan være. Men jeg skjønner ikke hvorfor dette er så viktig å vite hvem det er. Det interesserer meg null og niks. 0 Siter
Gjest Spekepølse Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 enig med tippelura... om det ikke ellers er offentlig hvem det er, så bør det vel bare bli slik. 0 Siter
astridny Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Hvis du venter en stund så kommer hun nok i se og hør med forklaring.:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Hm..Du får bruke dine synske evner, så "ser" du sikkert hvem det er 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Dette må jo Jølsen vite.. ;0) Nei, faktisk så vet jeg ikke det. Skal forhøre meg med noen senere i kveld, så kommer jeg tilbake med det! 0 Siter
Gjest Sensibell Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Ok, hvem av idolene bodde like ved eller i Drammen og hadde en smittende latter og flott stemme (ref:journalisten) Sikkert ikke så vanskelig å finne ut... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har ingen anelse om hvem dette kan være. Men jeg skjønner ikke hvorfor dette er så viktig å vite hvem det er. Det interesserer meg null og niks. Døh.. Det er viktig å følge med på samfunnsutviklingen! 0 Siter
Gjest Si-det,si-det Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Ok, hvem av idolene bodde like ved eller i Drammen og hadde en smittende latter og flott stemme (ref:journalisten) Sikkert ikke så vanskelig å finne ut... Kan du ikke bare si første bokstaven.....??:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Nei, faktisk så vet jeg ikke det. Skal forhøre meg med noen senere i kveld, så kommer jeg tilbake med det! *Venter i spenning* ;0) 0 Siter
mrxx Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Døh.. Det er viktig å følge med på samfunnsutviklingen! Hehe, ja det er litt av en utvikling gitt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Hehe, ja det er litt av en utvikling gitt. Yess ;-) 0 Siter
GeirB Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Ok, hvem av idolene bodde like ved eller i Drammen og hadde en smittende latter og flott stemme (ref:journalisten) Sikkert ikke så vanskelig å finne ut... Å ikkje bare det, eg har ikkje fulgt så mye med på Idol, men ho det var snakk om her var tydeligvis bevegelseshemma siden ho satt i rullestol så da bør det vel være lett å finne ut...for de som måtte ha interesse av slikt. 0 Siter
morsan Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Å ikkje bare det, eg har ikkje fulgt så mye med på Idol, men ho det var snakk om her var tydeligvis bevegelseshemma siden ho satt i rullestol så da bør det vel være lett å finne ut...for de som måtte ha interesse av slikt. Kan ikke huske noen rullestolbrukere i Idol. Jeg leste det mer slik at hun lot som hun var handicappet for å kunne stappe masse tyvegods oppi stolen. 0 Siter
GeirB Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Kan ikke huske noen rullestolbrukere i Idol. Jeg leste det mer slik at hun lot som hun var handicappet for å kunne stappe masse tyvegods oppi stolen. Det var nå ganske merkelig oppførsel i såfall, kor kom rullestolen i fra da? 0 Siter
morsan Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Det var nå ganske merkelig oppførsel i såfall, kor kom rullestolen i fra da? Aner ikke! Kanskje fra en syk bestemor?? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Det var nå ganske merkelig oppførsel i såfall, kor kom rullestolen i fra da? Det er vanlig at rullestoler står til fritt utlån på kjøpesentre. 0 Siter
GeirB Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1209758182' post='3866438] Det er vanlig at rullestoler står til fritt utlån på kjøpesentre. Ikkje her i bygda. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Ikkje her i bygda. Men her i byen, f.eks City Syd, er det slik. Sikkert sånn ordning sørafor også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.