Gå til innhold

Brokkoli og sopp

Anbefalte innlegg

Gjest lurerpådetjeg
Skrevet

Skal ha brokkoli og champinon i omelett, og lurer på følgende:

Skal brokkolien kokes først, og skal soppen stekes først?

Skrevet

Jeg liker broccolien med tyggemotstand så jeg ville bare kuttet den i små biter og hatt den rå i omeletten.

Gjest lurerpådetjeg
Skrevet

Jeg liker broccolien med tyggemotstand så jeg ville bare kuttet den i små biter og hatt den rå i omeletten.

Ja det var egentlig noe sånt jeg tenkte på også. Myk brokkoli er ikke godt, men jeg var usikker.

Skrevet

Ja det var egentlig noe sånt jeg tenkte på også. Myk brokkoli er ikke godt, men jeg var usikker.

Du har vel uansett ikke store broccolibiter i omeletten så det går nok helt fint. :o)

Gjest lurerpådetjeg
Skrevet

Du har vel uansett ikke store broccolibiter i omeletten så det går nok helt fint. :o)

Da prøver jeg det, men vet du om soppen må stekes først?

Skrevet

Når det gjelder soppen, ville jeg ha frest den litt i panna før du heller i eggeblandingen og så senke varmen. Brokkoli er det ikke nødvendig i forbehandle, men jeg synes av og til det kan bli vanskelig å få alt gjennomvarmt hvis det er for mye kalde ekstrating i omeletten.

Gjest lurerpådetjeg
Skrevet

Når det gjelder soppen, ville jeg ha frest den litt i panna før du heller i eggeblandingen og så senke varmen. Brokkoli er det ikke nødvendig i forbehandle, men jeg synes av og til det kan bli vanskelig å få alt gjennomvarmt hvis det er for mye kalde ekstrating i omeletten.

Det var et smart tips. Takk skal du ha.

Skrevet

Da prøver jeg det, men vet du om soppen må stekes først?

Trengs ikke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...