Gå til innhold

Mer bryllupsklær

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Hvorfor ikke? Kunne han virkelig ikke ha spurt sine kolleger om å undersøke med sine koner hva de skal ha på seg?

Det er mulig han kunne spurt, men jeg hadde aldri i verden fått et vettugt svar tilbake ;-)

Skrevet

De ber spesifikt om bunad eller festantrekk. Kjole er ikke festantrekk. Ikke bunad heller, men de ber jo om det.

*ro, ro til fiskeskjær...*

Gjest vanlig skikk og bruk
Skrevet

*ro, ro til fiskeskjær...*

Det skulle selvfølgelig være skjørt og ikke kjole i mitt forrige svar.

fei1365380229
Skrevet

For ikke å snakke om det svaret mannen ville videreformidle: "...eeeh, de skulle ha på seg noe kjolegreier.."

Akkurat et slikt svar mannen min også ville ha kommet med :-). En annen ting er at det ikke er noen andre kollegaer med fruer som skal komme og derfor ingen å spørre.

Skrevet

Står det bunad, er det det de ønsker. Antrekket du skisserte hørtes veldig dagligdags ut for meg. Kjole burde vel være et must om du ikke har bunad, en pynter seg jo litt ekstra i bryllup.

Jeg er bedt i bryllup i august og det står bunad i invitasjonen. Jeg har allerede takket nei jeg. Gidder ikke gå i sånne sære bryllup. Folk må da få pynte seg som man vil. Bunad i august??! Gimme a break!

fei1365380229
Skrevet

Jeg er bedt i bryllup i august og det står bunad i invitasjonen. Jeg har allerede takket nei jeg. Gidder ikke gå i sånne sære bryllup. Folk må da få pynte seg som man vil. Bunad i august??! Gimme a break!

Jeg har fått skikkelig angst etter tråden her, syns jeg endelig hadde funnet et fint antrekk og kjøpt nye sko som står i stil, men så kan man ikke ha skjørt og topp i bryllup.

Nå tenker jeg masse tanker om å bli syk, miste barnevakten på kort varsel med mer :-).

Orker ikke bunad. Syns faktisk ikke det er så veldig fint heller! I tillegg til at det er dødstungt og kroppen min tåler ikke det i timesvis.

Skrevet

Jeg har fått skikkelig angst etter tråden her, syns jeg endelig hadde funnet et fint antrekk og kjøpt nye sko som står i stil, men så kan man ikke ha skjørt og topp i bryllup.

Nå tenker jeg masse tanker om å bli syk, miste barnevakten på kort varsel med mer :-).

Orker ikke bunad. Syns faktisk ikke det er så veldig fint heller! I tillegg til at det er dødstungt og kroppen min tåler ikke det i timesvis.

Synes ikke det er så fint jeg heller... Det er jo på en måte noe fint med tradisjonen, men skal jeg pynte meg og gjøre meg fin er det ikke en bunad jeg har lyst til å iføre meg. Man ser ca 10 kg tyngre ut og det er jo så varmt..... Helt uaktuelt for meg å gå i bunad i sommerbryllup iallfall. Ikke er det noe bondebryllup jeg er bedt i heller, det er et helt vanlig bryllup i byen. Jeg synes nesten det er litt frekt å "kreve" bunad jeg. Vel, vel, det er ikke bare bare:)

Skrevet

Står det bunad, er det det de ønsker. Antrekket du skisserte hørtes veldig dagligdags ut for meg. Kjole burde vel være et must om du ikke har bunad, en pynter seg jo litt ekstra i bryllup.

Trodde ikke bunad var bra nok jeg... Har du ombestemt deg nå?

Skrevet

Det at det står bunad på invitasjonen er tilnermet like sært som det jeg skrev om under her synes jeg...

Da må de jo invitere kun folk som man vet eier en bunad da?

Skrevet

De ber spesifikt om bunad eller festantrekk. Kjole er ikke festantrekk. Ikke bunad heller, men de ber jo om det.

Svært så bestemt du var i dag da...

Er bunad eller kjole festantrekk?

Spurte i tråden under her, og spør igjen: er du bruden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...