Gjest 18 uker :-) Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Når jeg fødte mitt 1 barn for 6 år siden kom ikke melken igang før etter jeg ble utskrevet fra sykehuset.På sykehuset fikk sønnen min melk fra flaske.Når vi kom hjem og melken kon nektet han å ta brystet.Hadde sikkert blitt vant til flasken og jeg ga opp.Nå er jeg gravid igjen og denne gangen vil jeg så gjerne få det til.Skal på ultralyd på mandag og da skal jeg fylle ut og levere ett skjema.Masse spørsmål om første fødsel og hvor lenge jeg ammet da.Bør jeg skrive der at jeg vil ha hjelp til å amme denne gangen før jeg reiser hjem?.Ett annet spørsmål er hvor lenge varte 1 fødselen.Er det fra første ri eller da jeg kom på sykehuset jeg skal skrive? 0 Siter
Gjest Har to barn jeg også Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Fødselen starter ved første ri hjemme. Begynner du å kjenne rier som ikke er kynnere kl. to, så startet fødselen kl. to. Er det kynnere fra to til tre, og fra tre går ikke riene over men blir verre,så startet fødselen kl. tre. Skriv alle opplysningene om ammingen din på skjemaet. Skriv også at du ønsker hjelp til amming denne gangen. Hører kun positive ting om å skrive mange ønsker og opplysninger til sykehuset før en fødsel. (et skikkelig "jeg ønsker" brev pleier å slå an Jordmødrene liker å vite hva vi ønsker oss ut av tiden og behandlingen hos dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.