Gjest lumini Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Siden det er heftig diskusjon om bryllupsantrekk tenkte jeg å høre: hva er godtatt? I de bryllupene jeg har vært i har mange kommet i vanlige sommerkjoler, mens det kan høres ut til at det er underdressed i diskusjonene lenger ned? Og, hva er værst; overdressed eller underdressed? 0 Siter
morsan Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Underdressed er alltid verst. Hva som er "nok" avhenger jo av omgangskretsen til brudeparet. Jeg har også vært i bryllup der mange har pene smmerkjoler som ikke akkurat er "galla". 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har vært i noen bryllup, kun sommerbryllup, og damene har stort sett kommet i pene sommerkjoler eller litt penere kjoler. Galla har det aldri vært snakk om. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Selv synes jeg det er verre med folk som har pyntet seg for lite. The more the merrier er mitt motto! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.